Translate

7 Temmuz 2017

Nefis Portakallı Kereviz


Anneciğimin bize kazandırdığı Harika bir özellik var. "Tadı hoşunuza gitmese bile sağlıklı olduğu için yemelisiniz." Bitti olay bu yani. Ben de kerevizi şimdiye kadar bu sebepten biraz zorla yiyordum. Ta ki arkadaşımın portakallı kerevizini yapana kadar. Nefisssss, kerevizin o ağır gelen kokusu ve tadı meğer ne kadar lezzetliymiş 😋😋😋😋


Malzemeler


2 adet kereviz

1adet kuru soğan

4 portakal suyu

1 limon suyu

Zeytinyağı

Kesme şeker(isterseniz,ben eklemedim)

Biraz tuz


Yapılışı


Aslında arkadaşım kerevizleri elma dilimi gibi doğra demişti ama unuttum. Öyle daha güzel oluyormuş. Kerevizler soyulup doğrandıktan sonra 1 limon suyu üstüne dökülür ve karıştırılır. Kenara alınan kerevizlerden sonra ince daireler şeklinde kestiğiniz soğanı (düdüklünün içinde)zeytinyağında hafifçe kavurun. Bu arada portakalların suyunu sıkın. Limon suyuyla kerevizi ekledikten sonra portakal suyunu da ekleyip düdüklüyü kapatın. Ben 1 bardak su ekledim bir de. İşte bu kadar ☺️ tuzu ve isterseniz şekeri unutmayın 😁

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder