Translate

27 Ağustos 2016

Kitap Kurdu Kafe

  

Şuan Denizli'deki yeni keşfim Kitap Kurdu Kafe'deyim. Ne yazık ki tatilimin sonunda rastladım buna rağmen bu 3.ziyaretimiz. Çünkü ne zaman çarşıya çıksak kızım da ben de buraya uğramak istiyoruz.Resmen kitap kurtları için her çeşit kitapla donatılmış bir kafe. 




Kitabını alan köşesine çekiliyor. Bazen bu ana canlı müzik keyfi de eklenebilir. Cumartesi akşamları çıkan grubu sabah çalışırken yakalayabilirsiniz benim gibi. 



Ela'm ise çocuklar için hazırlanmış köşede kafenin sahibinin kızıyla arkadaş oluverdiği için ben okumaktan yorulsam bile O oynarken sıkılmıyor. 


Ne yazık ki bugün arkadaşı yokmuş. O yüzden şuan yaptıgı resimleri satmak için beni çağırıyor 😊😊😊😊


Her yaşa uygun çocuk kitaplarıyla dolu kitaplıklar da unutulmamış. 


Vee teras katı



Yine çocukların köşesi


Burada nereye dönsem fotoğraf çekmek istiyorum. Her köşe özenle hazırlanmış. 




Sonunda akşam oldu ve hazırlıklar başladı



Harika değil mi? 

İşte bşr arkadaş geldi bile kızıma


Son olarak masanın üzerindeki kış etkinlik takvimine bakıyorum. Kışın Denizli de olmak varmış diyorum. 













5 yorum:

  1. Hayalimdeki kafe... Ne güzel bir yermiş... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ağaç kitaplık muhteşemmiş...
    keşke sınıfımda olsa..

    YanıtlaSil
  3. Ben de aynı şeyi düşünmüştüm , ne güzel olurdu

    YanıtlaSil