Translate

29 Ağustos 2016

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı


Kızım kadar ben de çok seviyorum animasyonları. Hatta öyle espriler geçiyor ki bazen bu filmlerin çocuklardan çok büyükler için yapıldığını düşünüyorum. Belki de kızım daha küçük olduğundan bazı esprileri anlamıyor ve bana öyle geliyor. Gerçekten gülmek ve eğlenmek için bence komedi filmi izlemektense bir animasyon izlemeli. 

Bu filmde ise öyle sahneler var ki tam çocuklar için yapılmış bir korku filmi diyorsunuz. Hele bir de sinemada 3 boyutlu izliyorsa... Üzerine Kocaman yılanın gelişiyle koltuğunda Nasıl büzüldüğünü ve geri çekildiğini anlatamam. O ve kendisinden yarım yaş büyük kuzeni için yarı korku yarı komedi filmi izlemek farklı bir deneyim oldu. Ama siz siz olun bu filme 2 çocukla gidecekseniz onların ortasına oturun ki biri korktuğunda size tutunurken diğeri yalnız kalmasın.

Zaten reklamlarını videolarla çok daha önceden gördüğümüz bu film beklediğimiz gibi güzel olmuş. Ama yine de konu olarak macera yerine evdeki o komik halleri sürseymiş sanki çok daha güzel olabilirdi gibi geliyor. Yine de bu filme kızım da ben de tam puan verdik ama sinemada izleyin derim gösterimden kalkmadan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder