Translate

3 Ağustos 2016

Harika Bamya Yemekleri


Annemin aldığı bu dev bamyaları görür görmez bunlarla farklı bir şey yapmalıyım dedim. Kızımın doğradıklarının arasından seçtiğim en büyüklerle resimdeki nefis bamya yarık 😄 yemeğini yaptım. Tarifi internette var, ben kıymalı bamyayı çok severim ama bu limon suyu sıktığım bamya inanılmaz güzel oldu. Tavsiye ederim, bamyanın içini boşaltmakta, iç malzemeyi hazırlamakta çok basit. Üstelik bu dev bamyalar sandığımdan daha fazla malzeme aldılar içlerine. Yani şu tabak hayli hayli karın doyurur. Fazlaca yaptığım iç malzemenin üzerine bulgur ekleyip yanına bulgur pilavı yaptım. Bşr de cacık hımmmm daha ne olsun. 

Daha ne olacak, bir de kızımın doğradıkları vardı 😄 evet birkaç haftadır sürekli doğramak istiyor. Biz de yanında iken yumuşak malzemelerle bıçağı veriyoruz eline. İlk olarak çokça muz doğradı. Öyle ki muz yemekten sıkıldık 😄  Ama bugün bamyaları doğrarken anladım ki eli bu işe alıştı. Ve doğranan bamyalarla da şu yemeği yaptım. Resmi videodan çekmek zorunda kaldım. 

Kısacası bugün bizim evdekiler bamyaya doydu 😄 hazırladığım video Kızımla Ben de mevcut, hani minik ellerin Nasıl bamya doğradıgını merak ettiyseniz. Afiyet olsun... 😋😋😋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder