Translate

9 Şubat 2016

Eğlenceli Etkinlik Kitapları


Geçen gün Mothercare mağazasından bu 3 güzel kitabı aldım. İndirimli fiyatların üzerinden bir de 3 al 2 öde vardı. Bu 3 kitap 18 liraya geldi. Sayfa sayısı az olmasına rağmen içerik olarak harika kitaplar. Onca etkinlik kitabından sonra buradaki soruların farklılığı ve tarzı çok hoşuma gitti. Daha bir çocuksu sorular üstelik. Yani Cidden çok eğlenceli sorular yapmışlar. Bir de soruların çoğunu orta sayfadaki çıkartmalarla çözüyorsun ki çıkartmalar çocukların en sevdiği şeylerdir. 


2 yorum:

  1. teşekkürler canım. Senin yaptığın bu etkinlikleri görünce bende Çınar Bartu bir an önce 3 yaş olsun bizde yapalım istiyorum. Bu arada seni mimledim katılırsan sevinirim. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Canım, harika etkinlikler yapacağınızdan eminim 😊 Mim için de ayrıca sağol hep istiyordum biri beni mimlesin 😂 Valla çok hoşuma gitti hemen konuya bakmak istiyorum

      Sil