Translate

29 Ocak 2016

The Revenant- Diriliş Leonardo DiCaprio


Leonardo oynuyor diye bir hevesle girdik filme,yarıda bırakıp gitmemek için kendimizi zor tuttuk belki devamı iyidir diye.. Nasıl başladıysa öyle bitti!!

Evet hayatımda izlediğim en iğrenç filmlerden biriydi. Bazıları Nasıl mücadele etti,hayata tutundu  vs vs diyebilir, ben ne sonra ne olacak? Şimdi ne olacak? Heyecanı yaşadım ne de izlediğim görüntülerden zevk aldım.Bilet alırken 3 saat ne ki acaba diyordum ama o filmi 6 saat bile uzatabilirsiniz. Adamın başına gelmeyen kalmıyor hiç olmazsa izlenecek bir şey olsa...

Bir de adamlar her yerlerinden kan aka aka çiğ et yerken ölmüş hayvanların başında, izleyenler Nasıl Mısır yedi anlamıyorum. 

Hele o ayı sahnesi offf Leonardo yu parçalıyor ayı, o değil de dev gibi ayı üzerinde tepiniyor üstüne bir de tepeden yuvarlanıp üzerine düşüyor ama bizim Adamın tek kemiği kırılmıyor 3 güne kalmadan iyileşiyor. 

Baktık olmayacak biz de arkadaşımla dalga geçmeye başladık. Bizi gören komedi filmi izliyoruz zannedebilirdi. Başka türlü dayanamazdık sanırım. Filmin başından sonuna kadar Leonardo nun inlemelerini dinledik hatta film bitti ekran karardı Adam hala inliyordu. 

Kar yaparken dillerini çıkarıp tutmaya çalışmaları ile de o çaresizliğin insana neler yaptırdığını anlatmış oldular bizlere. Sağolsunlar..

Ya o zavallı at ile uçurumdan düştükleri sahne!! Koca at paramparça oldu, bizimki yine iyi.. Ve o atın içinden bütün halde çıkardığı 1 er metrekarelik 2 tanecik organ hangi organdı acaba hala merak içindeyim?? Sonra içini boşalttığı atın içine soyunup girmesi ve uyuması da ayrı bir muhabbet konusu.. Filmin adı yeniden doğuş gibi bir şey olabilirdi pekala.

O buz gibi havada su doldurmak için vücutlarının yarısına kadar suyun içine girip hiç üşümemeleri, hasta olamayı geçiyorum artık.. Leonardo nun ayıdan kalan vücuduyla nehre düşüp, şelaleler aşıp nehirden çıktıktan sonra sadece ellerini ısıtmaya çalışması ve bu halde uyuyup kalıp donmaması?? 

Son sahnede çığ düşerken hıh bir bu kalmıştı bşr de çığın altından çıksın demiştim ama çığ ona kadar ulaşmadı çok şükür 

Neyse ben yazarken bunaldım yine 
Size iyi seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder