Translate

22 Ocak 2016

Çocuk Odasında En Kullanışlı Yatak


Bu yatakları gördükten sonra anladım ki bir çocuğun odasında yatak boşuna yer kaplamamalı. İşte böyle yukarıda olsun ki alttaki alan değerlensin. Zaten kardeşler için küçük bir odada ranza en iyisi bence. Bizim odamız öyle hala ve ben hep ranzada altta ya da üstte farketmez yatmayı sevdim. Bazılarına ranza yurt odası gibi gelir. Benim için tam tersiydi hep. Odada yer kaplayan iki yatak olacağına ranza olsun istedim ki diğer yatağın açacağı boşlukta koltuk olsun ve çocuk odası yatak odası havasından oturma odası havasına dönsün. Bu yataklar ise ranzadan çok daha güzel.


Benim gibi tek çocuk sahibi iseniz ve çocuğunuz da küçükse yatağın altı onun için harika bir oyun alanına dönüşüyor. Hem de benim gibi yukarıda yatmayı seven bir çocuk olursa keyfine diyecek olmaz. 


Benim Ela'm ise bunu beğendi, büyümeden bunu onun için yapmak çok hoşuma gider. Bebekliğinde beri top havuzlarını sever zaten. Bu yüzden bebekken şişme bir havuz alıp içini topla doldurdum. Evet yer kaplayan bir havuz olmasındansa bunu tercih ederim. Görür görmez bu Dedi 😊😊😊

Yer minderi sevenlere de bu gelsin. İlla oyun alanı mı? Hayır tabii ki , şunlar da harika


Sanırım bizimki sonra buna döner. Ohh oyuncak ünitesi yer kaplamayacak. Süper fikir değil mi sizce de?? Bir de yanında tırmanma duvarı olsun daha ne isterim..



Bu da başka bir seçenek..


Ya çocuğunuz büyükse?? 














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder