Translate

28 Aralık 2015

Olasılıksız-Adam Fawer


Resmen uykularımı kaçırdı bu kitap. Öyle okuyayım da bitireyim diye değil ama korkudan hahhahahaaa hımmm evet biraz korktum ama aslında korku kitabı değil. Hani korku filmi deriz ya korku kitabı dedim ben de. Uyursam ve garip rüyalar görürsem, kabus görürsem diye o gün uyuyamadım. Ertesi gün de kitabı bitirdim zaten. 

Evet harika bir kitap, süper süper süper.. Bence mutlaka okuyun mutlaka

Şizofreni hastalığını çok ayrıntılı bilmiyorum ama bu kitaptaki gibi mi merak ettim doğrusu tabi bi yere kadar. Ama bu hastalıkla yazarın kurduğu bağlantı Cidden çok ilginç

Sevdiğim bir diğer şey üniversitede geçen derslerin anlatıldığı bölümlerdi. Öğrenmeyi gerçekten seviyorum ve sırf bu yüzden geç olmadan tekrar öğrenci olmak istiyorum aslında. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder