Translate

28 Aralık 2015

Khaled hossaını- Uçurtma Avcısı ve Elif Şafak- Mahrem


Ben bir kitabı bitirdikten sonra bende iz bırakırsa çok çok seviyorum. Okurken işliyor çizgi çizgi kalbime. Beynim hikayeyi okurken kalbim başka başka hislerde geziyor daha önce bilmediğim. Evet bir yetişkinin daha önce hissetmediği duygular.. İşte bu yüzden belki iz bırakabiliyor. Belki siz bu duyguları daha önce yaşantınızın herhangi bir anında hissettiniz ve bu kitap sizi etkilemeyecek. Bilemiyorum, ben çok sevdim. 

Aynen bu şekilde hissettiğim bir başka kitapta 


Ama bu kitapta bir farkla, hikayenin sonu damgasını vurdu. Hikayenin sonu kalbime acı bir çizik atıp geçti beni bitirdi. Anlayamadığımız ne çok şey var. Hani derler ya illa yaşamak mı gerek anlamak için. Evet bazen illa yaşamak gerek,yaşamadığımız durumları da okumak gerekmiş anladım. 

Siz en iyisi bu iki kitabı da okuyun. Mahrem de biraz sıkılacaksınız hatta çok evet çok ama bitirince iyi ki okudum diyeceksiniz. Siz de benim gibi insanları anlamayı , hissetmeyi, sevmeyi seven bir insansanız...

2 yorum:

  1. Elif Şafak severim aslında ama uzun zamandır okumadım kitaplarını... Uçurtma Avcısı etkilendiğim kitaplardan biri... Kalemine sağlık... İyi seneler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok incesin :) iyi seneler

      Sil