Translate

6 Aralık 2015

Karnabahar Tabanlı Sağlıklı Pizzaaa



Evet kim demiş unsuz pizza olmaz diye 😊 Alt malzemeyi sebzelerle hazırlayabileceğim benim de aklıma gelmezdi taki bir sayfada her türlü sebzeyi pizza hamuru yerine kullandıkları tarifleri görene kadar. 

O gün evde karnabahar olduğu için ben bu tarifi seçtim, sonuç ise harika oldu. Tüm aileden onay aldı. Özellikle çiğ sebze yiyen , pişmiş yemeyen kızım "hımmm hımmm" diyerek gözlerini kapata kapata yerken. Çiğ beslenmek inanılmaz sağlıklı ama yemek yaptığımda yememesi beni üzüyordu tabi. 

Tarif ise çok kolay, Kocaman bir karnabaharı robottan geçirip önce bu şekilde 10-15 dk fırında 180 derecede hafif pişiriyorsunuz. Sonra çıkarıp hazırladığınız 1 su bar kaşarı, tuzu, karabiberi, 1 yumurtayı ekleyip güzelce karışrırıyorsunuz. Sonra bu karışımı tekrar fırında 15-20dk bu sefer 200 derecede güzelce pişiriyorsunuz. Çıkarıp sıcakken domates püresini yayıp, fesleğen yaprakları ve tekrar Kaşar peyniri yayıyorsunuz. Bu kısımda fesleğen olmadıgından maydonoz kullandım, kardeşimin isteğiylede sucuk ekledim 😊 son olarak firinlanan pizzamız 180 derecen 10-15 dk da çıkıyor. Hafif ılıyınca midelere giriyor . Hımmmm missss afiyet olsun 

2 yorum:

  1. Karnabahar miii biraz ürkütücü ama goruntusuu cok guzel olmus denemeye deger sankiii elinize saglik... bende yeni bloguma beklerim takibe aliyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürkmeyin Cidden tüm aile bireyleri beğendik 😊 Hemen bakıyorum sayfanıza teşekkürler

      Sil