Translate

27 Kasım 2015

"Annemle Boyuyorum" Bir Kitap, Bir Etkinlik



Evet evde oturmaya başlayalı bir ay olacak. Sürekli kitap okuyorum, kızım izin verdiği sürece. Ha bir de yeni bir hobim ortaya çıktı 😊 kız kardeşim bana büyükler için boyama kitabı aldırdıgında çok ama çok sıkıcı olduğunu düşünmüştüm. Hele yaptığı sayfaları bana gösterdiğinde asla başına geçemeyeceğimi dile getirmiştim. 

İşte herkesin bir zevki var, parmaklarım uyuşuncaya kadar rölyef bıçağıyla kesim yapan ben öğretmen olduğum halde boya kalemi tutmayı sıkıcı buldum taki kızımla önümüze o kitaptan birer sayfa alana kadar


Fark ettiğim en güzel şey , boyama yapmayı sevmeyen çok nadir en fazla 5 dk boyayan kızımın benimle hiç sıkılmaması tıpkı benim gibi 😊
Ertesi gün "Annemle Boyuyorum"u aldım. Ancak ikimiz boyarsak sıkılmazdık çünkü. 


Yanyana sayfalar biri anneye biri çocuğa göre, bazıları ise beraber boyayabilecek şekilde. Soldaki resim yukarıdaki resimle aynı tip olmuş, denk gelmiş oysa kitap çok özgün. Harika sayfalar var , biz çok sevdik ve her gün boyuyoruz 😊 



3 günün sonunda bütün kalemleri açtım ve çöpleriyle de 😊







2 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlik... Facebook sayfamız 'Blogger Kulübü'nde yazınızı paylaşıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil