Translate

25 Kasım 2015

Amerika dan Hediyeler



Benim bir erkek kardeşim var, ailemizin gezgini 😊 Okurken Türkiye yi bitirdi, şimdi dünyayı geziyor. Geçen yıl Avrupa nın birçok ülkesini gezdi, 2 hafta önce Amerika ya geçti. Bloğumun ilk senelerinde Arnavutluk tan Hediyeler yazımı yayınlamıştım, kız kardeşimin Ela m için getirdiği şirin şeylerle. Kaç seferdir kaç ülke yazmak istiyorum erkek kardeşimden dolayı, hep kalıyor. 

Hediyelerin başında o müthiş çikolatalar var elbette, daha çikolatalar bitmeden Osman başka bir ülkeye geçmiş oluyor zaten. Bir de illa ki Ela için gelenler, en son İsveç ve Norveç gezisinden bir küçük bavul oyuncakla gelmişti 😊 

Bu sefer Amerika dan Ela mın en sevdiği oyuncakla döndü. Tabii ki arabalar.. 


Evet kızımın bebeklikten beri arabalara karşı ilgisi var. Araba dediysem, kamyondan kepçeye, ambulanstan trene Bebekten çok tekerli aracı var. Hatta telefonda dayısı kumandalı araba aldım dediğinde zaten 2 tane var niye aldın demiştim ki birini Ekim sonunda doğum gününde almıştım. Ama bunlar farklıymış,dayısı kızıyla beraber sürecekmiş o yüzden 2 tane alınmış😊

Bu dinazorda American Museum of Natural History müzesinden. Kendisi ısırmayı çok seviyor, biz de onu sevdik.


Elsa sever kızımıza bir Elsa ayakkabı ve Skechers sever annesinden dolayı bir de Skechers ayakkabı. Ee hani bize demeyelim diye birer tane de bize Skechers 😊


Dedeye, anneanneye, teyzeye, kendisine,bana ve Ela ya. Kardeşim benim yaa , kız kardeşim ayakkabı istemiş giderken, spor ayakkabı. Ela ya alırken ona da almış, çok beğenince kendine de almış, ee ablam diye aklına 
gelivermişim derken hepimize almış 😂


Elsa nın Tanrı da çok şirinmiş. Diğeri de bizim ayakkabıların altı, sistem harika. O noktalar masaj etkisi yapıyormuş, ben daha giyemedim ayağımdan dolayı


         Bu güzel elbise de Ela m için


Bir de benim özel isteklerim var tabii, kremler. Abla artık 2 yıl krem demezsin diyor bunları sevinçle kucağımda tutarken 😊 parfüm de istemiştik ama hep men almış..



Yurtdışına çıkılır da teknoloji takip edilmez mi? Hemen aramıza aldık tabi yeni oyuncağı dışlamadık 😊



Her şey için teşekkürler Canım , diğer aldıklarını çekemedim zaten gerisi de hep kendineydi bir sürü üst baş işte bir de kadınlara alışveriş tutkunu derler 😘 seni seviyoruz dayısı ama artık kızın büyüdü yani sen nereye biz oraya...













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder