Translate

16 Kasım 2015

4. Yaş Günü


Bu sefer sadece çocukları çağırdığımız doğumgünü inanılmaz keyifliydi. Doğrusu hep böyle olsa en iyisi. Mahallenin tanıdığım , tanımadığım tüm çocuklarını çağırdık. Hani yaz günü sokak hep çocuk olur ya işte hepsini. Doldurduk salonu balonlarla, açtık müziği son ses; keyiflerine diyecek yoktu. Resmini daha önce gördüğüm tavşan pastadan yaptım. 2 büyük tepsiyle yapınca baya büyük bir pasta oldu 


Eee pasta tavşan olunca yanına yaptıklarım da ona göre olsun dedim ve Google başladım aramaya "Doğumgünü hayvan pogaca-kurabiye-tatlı-püre.. Tek tek baktım ve bakın o gün neler yaptık. 


           Tarçınlı baykuş kurabiye



                Köpek Poğaça


             Civciv Püre ve


            Kardan adam Tatlı



Tarifler daha sonra 😊




2 yorum:

  1. Mutlu yıllar bıdığa ama sizi çok kıskandım benim kızım da biraz büyük olsaydı da birlikte kurabiyeler poğaçalar yapsın diye çok tatlı gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Kıskanmak demeyelim de özenmek diyelim biz ona 😊 O günler de gelecek annesi, siz bir daha gelmeyecek günlerin doya doya tadını çıkarın. Bana göre çocuğun her yaşı çok güzel yani ben hep öyle hissettim. Ama insan bebekliğini inanılmaz özlüyor.

    YanıtlaSil