Translate

29 Ağustos 2015

Çocukça bir Kahvaltı



Evdekilerin yoğun isteği üzerine çocukça bir Cumartesi günü kahvaltısı ☺️😋 bu arada babamdan şunu öğrendim bugün
Rahmetli Hamit Vural Bey, zamanında Emel Sayın'ın da aşçılığını yapmış. Emekli olunca Köyüne yerleşmiş ve bize komşu olmuş 😊 babamın görev yaptığı ilk köy, geçen ay ziyaret ettiğimiz. Ben de o sıralarda 4-5 Yaşları arasındaymışım ve bizi sık sık Yemeğe çağırır ( öğretmenlik değerli tabi o zamanlar, şimdiki gibi değersizleştirilmiş değil) yemekleri eşine yaptırmaz kendisi yapar ve özene bezene süslermiş. Hatta babam "uğraşma o kadar " dediğinde "karışmaa " dermiş. Şimdi aramızda geçen muhabbet benim bu yemek süsleme ya da farklı tarif deneme merakım küçük yaslarda Hamit dededen ( Hamit dede dermişim) gelmiş olabilirmiş ☺️ 











1 yorum:

  1. oy oy... küçük hanımın kahvaltısına ben bile bayıldım <3

    YanıtlaSil