Translate

22 Temmuz 2015

Eva Parmak Kuklaları



Geçen gün Mothercare den aldığımız bu parmak kuklalarını kızım çok sevdi. 3-8 yaş arası olan bu etkinlik-oyuncak bana göre hazır etkinlik arayanlar için harika. Çünkü aynı fiyata 2 paket Eva ile çok daha fazla hayvanı çıkarmak mümkün. Yalnız paketin içindeki hazır (resimdeki ilk bölge) Parçalar kesme işlemini sizin yerinize yapmış. Ela ben yanına gidene kadar tüm hayvanların parçalarını çıkarmış 😊 seçtiği hayvanı yapabilmesi için hangi Parçalar gerekli bulması ve o parçaları ne şekilde birleştirmesi gerektiği çocuğun akıl yürütmesine kalıyor. Her ne kadar 8 yaşa kadar dese de bu etkinlik bence 7-8 yaş çocuğuna basit gelebilir yani çocuk sadece eğlenir. Ama kuklalar bittikten sonra yani onlara drama etkinliğinin bence yaşı yok. Bu yönüyle oyuncağın "Yaptım bitti" gibi bir süresi yok. Kaybolmadığı ve bozulmadığı sürece her zaman hoş vakit geçirebilir çocuklar kendileri ya da aileleriyle.  Malzeme Eva olduğu için haliyle yumuşak. Içinden çıkan yapıştırıcı ne kadar uzun süre yapıyı korur henüz bilmiyorum ama Eva ları korumak için tüm kuklalar bittikten sonra onu diğer oyuncaklardan ayrı tutmak gerek. Bir de yapıştırıcı çok küçük, bugün 2. Hayvanı yaptık ,yetmez gibi görünüyor. Son olarak yapıştırıcı hemen kurumuyor, kuklayı yaptıktan sonra oynamak için biraz bekletmek gerekiyor


Zürafayı yaparken sadece yapıştırıcıyı sürme işini Yaptım çünkü zaten Minicik olan yapıştırıcı hemen bitmemeliydi. Fili yaparken kulakların yapışma sırasında yardımcı oldum. Arada olan kulaklar biraz kafa karıştırdı ☺️


Keyifli oyunlar dilerim herkese.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder