Translate

22 Temmuz 2015

Ejderha Dövmeli Kız

Aslında ne yazacağımı pek bilemiyorum. Yine bir arkadaşımın inanılmaz övmesi sonucu okuduğum bu kitap bana göre lisede okusam yeriydi, zamanıydı. Macerayı da seviyorum ama sanırım sadece filmlerde, o da yine bu tarz değil. 

Desem de tabii ki insan hali merak ettim yani okurken en azından sıkılmadım. Çok kalın olmasına rağmen hemen bitti ve bana göre sonu o kadar araştırmanın sonunda basit bitti. Artı başrol kızımız tarzı ve mesleki başarısıyla dikkatimi çektiği yani hoşuma gittiği için sonunda öyle kalakalması hiç hoşma gitmedi. Aslında hayat bu evet ama normal bir duygu bu ; hep mutlu son istemek. Sonuçta kurgular hep mutlu sonla bitiyor. 

Gerçekler ise bence siz hangi pencereden bakmak isterseniz öyle. 

Yine de 2. ve 3. kitabını merak etmiyorum değil.

2 yorum:

  1. Yıllar öncesinde bir arkadaşım inanılmaz övmüştü ve listeme almıştım fakat hala okuyamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar önce okusaymışsınız iyiymiş :) olsun yine de okuyun tv izlemekten iyidir..

      Sil