Translate

19 Nisan 2015

Çıtır Çıtır bir Börek





Sadece resmini gördüğüm bu tarifi yufkayla yapmaya karar verdim. Sonuç harika oldu. Çıtır çıtır, bol malzemeli bir lezzet. Zaten ben hamuru ne kadar az, malzemesi ne kadar bolsa o kadar çok seviyorum. Yemeklerin yanında mümkün oldugunca ekmek yemiyorum zaten. Arada yaptıgım hamur işlerinde de böyle seviyorum. 


1 yufkayı serip arasına süt, yağ, yumurta karışımı sürdüm. 

Genelde böreklerim de böyle yaparım. Ya yoğurt ya süt kullanırım, çok  az  da yağ.

Üzerine 1 yufka kapattım. Belli aralıklarla domates, kaşar ve maydonoz karışımı, biraz da beyaz peynir koydum. Domates küçük olursa yuvarlak yuvarlak daha güzel olur.

Üzerine 1 yufka ve karışım, en üste bir yufka daha. 

Çay bardağı çok küçük düştüğünde ağzı geniş bir bardakla yuvarlak yuvarlak kestim. (Domatesli ,içli kısımları. Kalan yufkaları başka bir börekte kullandım tabii ki (tavada)

Üzerlerine yumurta sarısı sürüp, fırına verdim

Afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık..Çıtır çıtır ,çayla pek güzel olur.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) Görünüşü de ,tadı da pek güzel..

    YanıtlaSil