Translate

28 Nisan 2015

OKTAY SİNANOĞLU



                     Hocamızı Tanımanız ve tanıtmanız amacıyla Bedelsiz Yayınlıyoruz...
                                                       Her Kişi Paylaşmalı...
                                          Türkiye Asrın Dahisi Hocamızı Tanımalı.
                           Onu tanıyan Çocuklarımız, İMKANSIZ!!! kavramını MEZARA Gömmeli...

diyerek söze başlamış harika bir paylaşım buldum facebook ta ve hemen paylaşıyorum bu muhteşem kitabın linkini, çok teşekkürler..

                                                         OKTAY SİNANOĞLU

İlk okuduğum kitabıyla sevmiştim Prof. Oktay Sinanoğlu'nu. O kitapla hayran oldum, o kitapla tanımıştım sanırım lisedeydim.Türk Einstein Türkçe mize verdiği önem ve değerle benim de bir çok düşüncem değişmişti. Nur içinde yat, senin gibi bir dehayı kaybettiğimize inanamıyorum hala..
Bu kitap profesörü çocuklarımıza tanıtmış, harika hazırlanmış. Baştan sona bir sınıfa okudum, inanılmaz bir ilgiyle dinlediler. Çocukların gözleri parladı onun başarılarını dinlerken, hayallere daldılar. Size de tavsiye ederim, küçüklerimize okuyalım. Link yukarıda..




1 yorum:

  1. Bu insanlar öyle zor yetişiyor ki dünyada, yazık... :(

    YanıtlaSil