Translate

11 Nisan 2015

Kurabiye Canavarı Muffin



Sonunda ne zamandır yapmak istediğim canavarları yaptım. Çok güzel ve çok şirin oldular. Tabii kızım da bayıldı ama her yerimiz mavi oldu. :D 

Hazırladığım kakaolu kekimi kalıplara paylaştırdıktan sonra krem şantiyi hazırladım. 20 tane muffin keke aslında 1 paket krem şanti az geldi. 3 tanesi kaldı, bunlar da istediğim gibi bol kremalı olmadı. Fotoğrafta bol görünüyor, sanırım süsleme yaparken yayıldığından. 

Krem şantiyi mavi gıda boyasıyla renklendirdim. 1 su bardağı kadar hindistan cevizini de mavi boya ile renklendirdim. Hindistan cevizinde boya karışmıyor bu yüzden elime buzdolabı poşeti geçirip iyice yoğurur gibi karıştırdım. 

Kek soğuduktan sonra krem şantiyle üzerini kapattım. Bu işi de buz dolabı poşetiyle yapıyorum ben. O şırıngaya doldurup kullanması çok gıcık. Hem hemen bitiyor hem zahmetli. Krem şantiyi sıcak kekin üzerine yapınca eriyor.

Krem şanti yaptıgım kekleri mavi hindistan cevizine buladım. Tabaktaki hindistan cevizine batırdım. Ağız için kakaolu bisküvi, gözler için Konya dan aldığım şekerler, göz bebekleri için damla çikolata kullandım.

Yapması kolay, görüntü tam çocuklar için süper bir pasta oldu :) Afiyet olsun.

2 yorum: