Translate

18 Nisan 2015

İpek Böceği Kozası ile Gelincik Yapımı




Bu sene halk eğitim kursuna gittiğimden bahsetmişimdir. Bu teknikler tam bana göre. Daha önce quilling ve rölyef tablolarımı paylaştım. Bu hafta ilk koza tablom bitti. Ama ondan önce ipek böceği kozasıyla yaptığım gelinciği nasıl yaptığımı anlatacağım. 


Aslında ortasına tek bir yeşil boncuk oluyor ama bende o büyüklükte boncuk olmayınca 3 tane küçük boncuk aynı işi gördü. 




Anneme göre gelinciğin ortası simsiyah olur. Aslında doğrusu o evet ama ben bu işi de 3-4 adet hazır tohumla çözdüm. 


Orta kısmı bitirdikten sonra geriye kozalarla yaptığım yaprakları eklemek kalıyor. Arada 1 resmi bilgisayara atmayı unutmuşum, yaprağı nasıl eklediğimi gösteren. Onu da eklerim bi ara



Sonuç olarak kozayla yaptığım çiçeklerden en güzellerinden bir diğeri ortaya çıkıyor. Cümlemin bozukluğunun nedeni ,cümleyi yazarken aslında tüm çiçeklerimi çok sevdiğimi farketmem :)


2 yorum:

  1. İpek böceği beslemiştim. Tam bir mucize.. Çocuklar için de besledim ki onlar da görsünler diye.. O kozaların bu şekle gelmesi ayrıca ilginç ve çok hoş. Ellerinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler..Ahh harika fikir , ben de beslemek isterim. Nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil