Translate

12 Şubat 2015

Biten Quilling Tablolarım :)



Daha önce paylaştığım minik çiçeklerin sahibi işte bu balerindi. Tesadüf ki ikinci seçtiğim resim de bir balerin oldu. 



Quilling i sevdim ama çok uğraştırıyor. Bir de 3 yaşındaki meleğim uyanıkken böyle bir uğraşla ilgilenemiyorum. :) 

Hocamız diyor ki ''Bilmeyen; kağıt kıvırmak değil mi? diye parasına çok diyor. Ne kadar zaman aldığını, ne kadar uğraştırdığını anlamıyorlar. ''

Evet ne yazık ki kendimiz deneyimlemeden karşıdan bakarak çoğu şeyi ne kadar da basit zannediyoruz. 

Quilling konusunda ilk yazım burada

11 yorum:

  1. Balerin çalışmalarınız çok güzeller... Ellerinize sağlık.
    Emeğe dayalı tüm işler ne yazık ki bilmeyenler tarafından pek iyi değerlendirilemez. Ama anlayan anlıyor. Biz yaparken alınan keyfimize bakalım:))))

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık canım. Çok güzel oldular. Bloğumda blog keşif etkinliği yapıyorum, katılıp paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir fikir canım katıldım :)

      Sil
  3. Balerinleriniz çooook güzeller... Ellerinize sağlık.
    Ayrıca emekle yapılan işler dışarıdan, bilmeyenlerce pek değerini bulmaz... Ama olsun biz yaparken keyif alıyoruz ya anlayan anlar diyerek teselli olalım:)))

    YanıtlaSil
  4. Çook teşekkürler. Çok sevdiğim bir uğraş oldu benim için umarım devamını getiririm. Hemen sayfanıza göz atacağım, merak ediyorum.

    Bilmeyen bilmesin, insanın umrunda değil de keşke laf atmasalar.. Neyse

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve farklı bir tasarım olmuş gerçekten ellerinize emeğinize sağlık bloğuuda takibe aldım canım banada beklerim.Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim sizi ve takipteyim. Bana da beklerim ;) Sevgiler…

    YanıtlaSil