Translate

28 Şubat 2015

+3 yaş Etkinlikler-Kitaplar




   Hemen tanıtmak istiyorum çünkü bu yazı da çok geç kaldı. O kadar çok kitap alıp okuyoruz ki öncekileri yazmadan yenileri ekleniyor sürekli. Allah a şükür evde minik bir kitap kurdum var. Günde 4-5 kitap okutuyor bana ya da anneme. Sabahları kreşte geçmese sanırım bu sayı 3 katına çıkacak. Maşallah.. Etkinlikler de cabası.. Keşke her yaptığımızı , ettiğimizi paylaşabilsem, yazabilsem ama Ela uyuduktan sonra ancak vaktim oluyor , onu da yazmak yerine okumaya vermek daha çok hoşuma gidiyor.

Yaman ve Onun Bitmek Bilmeyen Soruları nı hem öğrencilerim için hem kızım için aldım ,iyi ki almışım.


Temel olarak 10 soru ele almışar ki bunlar çocukların en çok sordukları ya da en çok kafaya taktıkları ama soramadıkları konular. Ve her soruyu yine sorulara bölmüşler. Cevaplar ise tam da çocukların anlayacağı ve tatmin olacagı şekilde verilmiş. Doğrusu D&R ın web sayfasında bu kitabı indirimde görüp sepetime eklerken bu kadar beğeneceğimi düşünmemiştim.





Çocuğunuza almanız gereken harika bir kitap yani :)


Bir diğeri :)


Yine hem öğrencilerim hem kızım için aldım. Sınıfta çocuklara, evde Ela ya okuyorum. Tabi bu tarz kitapları kızıma ancak 2-3 sayfa okuyabiliyorum ama olsun. Daha çok böyle konularda hazırlanmış videolar seyrettirmek daha uygun oluyor. 

Buraya ekleyecegim diğer 2 kitap resim kitapları olunca ayrı bir yazıda paylaşmam daha uygun olacak.




2 yorum:

  1. Çocukları okumaya erken yaşlarda alıştırmak ne güzel... Güzel bir kitap... Takipteyim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,,bloğunuz çok güzel kızınız çok ama çok tatlı! Bloğunuzu takipteyim,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil