Translate

29 Ocak 2015

Vee Büyükler İçin Tütü



 Şu resimlerden sonra tütü giymekte ne kadar geç kaldığımı gördüm. Çok geç kalmışım ama olsun , en kısa zamanda rengine karar verip bir tütü edineceğim. Aslında bunu bile kendim yapmayı düşünüyorum. Kızıma yaptığım gibi parça parça kumaşlardan olmayacak. Öyle de var ama (mesela üstteki) bütün kumaşlar daha günlük giiyim için uygun ve daha derli toplu :) Ayy çok heyeanlandım şimdi , eğer kendim yaparsam ki 2 tane olacak (Bir de kız kardeşime ) burada mutlaka anlatırım. Aslında önce küçük bir deneme yapmalı yine kızıma :)


















  



























4 yorum:

  1. Fotoğraftaki tütüler çok güzel özellikle gri taşlı olanı nerde görsem bayılıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Evet yaa insan her renk olsun istiyor :) Taşlar kolay gibi, küçüklere yapıdıgı gibi silikon yapıştıcı halleder işi..

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle tütü son zamanların en kolay ve ekonomik elbise modellerinden bir tanesi. Kendin yap. Türkiye'de yavaş yavaş gelişiyor ama hep çocuklar için sanılıyor Türkiye'de. şuradaki modellere bakın. http://tutumodelleri.net bayılacaksınız

    YanıtlaSil