Translate

28 Ocak 2015

Aldatmak - Paulo Coelho





Yazarın ''Simyacı'' kitabından sonra aşırı derecede merak ederek başladığım bu kitap beni inanılmaz  hayal kırıklığına uğrattı. Kitabın asıl hikayesinin arasında verilen paragrafların güzelliği bile keyfimi yerine getirmedi. Daha etkileci, çok daha güzel bir hikaye yazılabilirdi. Yazarın amacı sadece depresyondaki birinin duygularını yaşatmak mıydı acaba? Eğer öyleyse çok başarılı çünkü o kadar ruhum sıkıldı ki kadın biraz daha depresyonda kalsaydı ben depresyon girecektim. Kitabı okurken sıkılmak değil burada belirtmek istediğim. Hani dertli bir arkadaşınızın yanına gidersiniz anlatırda anlatır ve siz de bunalırsınız ya ..Karşınızdakinin negatif enerjisi ve kurduğu onca olumsuz, isyankar cümle sizin ruhunuzu ele geçirir. Halbuki yaşadıklarıyla alakanız yoktur ve güne süper başlamışsınızdır. Hani bu yüzden uzmanlar dert dinlemeyin derler ya :) İşte bu kitap öyle bir his veriyor ki sanki aynı evi paylaştığınız arkadaşınız bunalımda ve her gün onun ruh hali size yansıyor. İşte bu yönden evet bu yönden çok etkileyici ve çokk gerçek bir hikaye olmuş. Ama işte bana göre değil. Ben hüzünlü şarkı bile dinleyemem. Dram izleyemem. Sıkılırım, bunalırım. Daralırım :D

Tek dileğim kadının depresyonda kurtulmasının müthiş bir sonla olmasıydı. O da olmadı :D Beklediğim gibi ''İşte buu.. '' diye bitmedi. Kitapta keyifle okuduğum tek yer paraşütle atladıkları bölümdü. Simyacı yı hala okumadıysanız büyük kayıp ama bu kitabı okumazsanız değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder