Translate

3 Aralık 2014

Patlıcan Kebabı





Bu harika yemeği yazın çook sevdiğim arkadaşım için yapmıştım. Aslında tarif vermeye gerek yok. Sevdiğiniz şekilde köfte hazırlıyorsunuz. Sonrası tepsiye bir köfte bir patlıcan şeklinde dizmek. Bu yaptıgımda araya bir de patates ekledim.



Evet bu şekilde.. İlk yaptığımda bir Ramazan davetiydi ve büyük tepsiye tamamen köfte ve patlıcan sıralamıştım. O çok daha hoş görünüyordu tabii ama resmi çekilmeden mideye indi :) Bu yemek 7 kişilik olduğundan tepsinin ortası boş kaldı, ben de patlıcan ve biberlerle doldurdum. Nasılsa fırın harika iş çıkarıyor :)


En üstede domatesleri sıraladım. Son olarak sarmısaklı ve salçayı suyu üzerinden gezdirdikten sonra fırına verdim.



Yanına içini patates püresiyle doldurduğum yine fırında yaptıgım mantar dolma ve pilav yaptım. Mor lahana mezesi de bu yaz ki favorilerimdendi. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder