Translate

3 Aralık 2014

How I Met Your Mother





Uzun uzun zamandır merak ettiğim bir diziydi. Sonunda izlemeye başladım :)
Ela doğduğundan beri tv izlemiyorum. Artık o kadar alıştım ki evde tv yokmuş gibi yaşıyorum. Gayet memnunum bu durumdan çünkü kızımla ya da kendimle ilgileniyorum. Üstelik tv da gerçekten hiçbir şey bulamıyorum. 

Dizilere gelince, tv sadece Gülse Birsel in dizilerini takip ederim. O da Ela nın uyanık olduğu saatlere denk geldiği için ayda 1 ancak. Yabancı diziler film tadında olduğu için o kadar zamanını verdiğine değiyor. 

Daha önce Lost un ve Prison Break in bi kısmını izledim. Aslında onları da merak ediyorum. Bir de gecen sene başlayan Grand Flour vardı, devamı gelmedi :(

Bir de bu, hoşuma gitti, kısa kısa olunca bölümler daha ii oluyor. Espriler daha çok ilişkiler ve cinsellik üzerine olsa da iyi espriler olunca gülmek iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder