Translate

3 Aralık 2014

3 Yaş ''Tarzımı Belirliyorum, Ben İstiyorum'' dönemi :)




Selam herkese ; kız bebek bekleyenler ya da henüz kızı 2 buçuk yaşından küçük olanlar  bu post sizin için.. Kızım 3 yaşında ve biz 2-3 haftadır böyleyiz ;
O toka değil bu toka, yok bu değil şu toka, hayır şu değil diğer toka 
Çiçekli çorabım da çiçekli çorabım diye 2 gün üst üste giydiği kirli çorabı ister. 
-Pembe istiyodum ben, sen neden mor aldın?
- Annem baştan aşagı pembe olmaz ki !
- Baştan aşaa pembe oluyyyy
Her şeyin üstüne tütü giymek istemesi zaten hiç bitmiyor. Taytın, şortun, pantalonun, gece yatarken pijamanın.. 
Her gün evde gelinlikle dolaşmak istemeler.
-Neden delinliğimi Denizli de bıraktık ki anneeee??
Tam uyuyacağı sıra ''Tokalarıma bakmak istiyorum'' diye toka çekmecesinin önüne dikilmesi. İçinden ertesi gün için seçtiği tokayı, uyanır uyanmaz sorması..
Yazın kışlık görse giymek ister, kışın yazlık görse...Evde polar eşofman üzerinde yazlık sarı elbisesini giyer.Sevdiği kıyafetin üstüne yelek giymek istemez, deseni, süsü kapanacak diye 
Külot giymemiz bile benekli mi olacak baykuşlu mu, simli mi, açık pembe mi ,koyu pembe mi.. çıplak çıplak çekmecelerinin önünde, seçmesini bekliyorum 
Nerden , nasıl hatırlar bilmem bebekken giydiği pembe tulumunu hatırlar, buldurur, içine sığmaya çalışır. 
oooyyyyyyyyy hepsi ayrı tatlılık. Bi şekilde çözüyoruz Büyümesi ve karar vermesi, istemesi , uydurmayı, uyumu öğrenmesi, bazen karıştırması, bazen hımm tamam annecim demesi bazen dememesi hepsi hepsi çoook güzellll 
not: Daha hamile bile olmadan kızların her şeyinin pembe olması hoşuma gitmezdi. Düşünsenize sınıfınızda 14 kız var, 14 ünün de çantası pembe !! Öööğğğ... O yüzden kızıma her renk eşya aldım, bebeklikten itibaren her rengi giydirdim. Lacivert tulumlarından dolayı erkek bebek zannedenler vardı. Hatta kızım son 1 aya kadar ''vavi'' hastasıydı. Bisikletini bile mavi aldırdı. Ama sonra ne oldu bilmiyorum

(Bu resimde de kabanının altında görünmeyen tütüyü, kabanının üstüne giydi :D

8 yorum:

  1. Çok sevimli.Allah bağışlasın

    YanıtlaSil
  2. Amin, teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  3. maşallah. Deemk ki biizim o döneme 1,5 yıl var:) sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) her dönemi sağlıkla ve mutlulukla yaşamamız dileğiyle.. Hoş geldinn..

      Sil
  4. Kızımın küçüklüğü geldi aklıma iç çamaşırına kadar pembe giyerdi şimdi boyum kadar oldu pembeyi sevmiyor :) Allah bağışlasın Emel Hanım maşallah çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın , pastayı bile pembe diye yiyor :D Sağolun hepimiz Allah a emanet..

      Sil
  5. Ay maşallah ne kadar şirinmiş. Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil