Translate

23 Kasım 2014

Son Oyun - Ahmet Altan



Kitabın başında cinsellikten başka bir şey geçmeyecek sanırım diye beğenmemiştim. İyi ki elimden bırakmamışım.Hayatı, insanları öyle bir pencereden göstermiş ki, durup durup düşündüm ''Ben nasıl bir insanım.'' diye. İnsanın aklına sorular takıyor, düşünmeden yaşadığımız anları düşünerek geçirmemizi sağlıyor. En çok ''tahtacı'' ile konuştuğu bölümleri sevdim. Sümbül bile bir şeyler öğretiyor. Aslında küçücük kasabanın hayatıyla dünya hayatını anlatmış. İnternet alemini de müthiş tasvir etmiş. Ve sonu, hiç beklemediğim o son.. Harikaydı (Sadece sonuna doğru evde kaldıgı ve sürekli yazıştığı sayfalarda sıkıldım.) Yaratıcıyla konuşmaları ise saçma bile olsa az önce birini vurmuş ve ölümü bekleyen birinin psikolojisini, sorgulamasını, korkusunu harika yansıtıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder