Translate

4 Eylül 2014

Uçaklar 2 ve Ela mın İlk Sinema Deneyimi




Ela'mla ilk defa 3 boyutlu filme gittik. Ben heyecanlıydım çünkü 3 boyutlu filme nasıl tepki göstereceğini çok merak ediyordum. Ela ise içinde uçak olan bir film izleyeceği için mutluydu. Onun mutlulugu sürdü :) Filmi keyifle izledi, beğendi.

Benim heyecanım ise çabuk bitti. Filmin 3D ile alakası yoktu. Ekran üzerinde 3 boyut olmasına ragmen ekran dışına taşan, üstümüze üstümüze gelen bir 3 boyut yoktu. Sadece gözlüğü çıkardığımızda bulanıklaşan film, gözlüğü taktığımızda netleşiyordu . O kadar..

Konusuna gelince, benim severek izlediğim animasyon filmler gibi değildi. Ela çizgifilm izlemenin keyfini yaşadı sadece. O çok beğendiğimiz animasyonlarla kıyaslanamaz bile, sıradan bir çizgifilm bence.

Bu filmden biraz güzel bir başka film Köfte Yağmuru



Ela nın sinemada ilk filmi :) 27 aylıktı ve ben sinemaya gitmesini çok istiyordum. Durmaması halinde çıkar gideriz dedik ve teyzesiyle Ela yı sinemaya götürdük. Beklediğimin aksine tüm filmi keyifle izledi. Ama bu filmde benim bayıldığım animasyonlar arasına giremedi :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder