Translate

22 Eylül 2014

Маша и Медведь (7den 77ye herkes için)





Ben nasıl oldu da bu çizgifilmi size anlatmadım ?? :) 1 buçuk senedir kızımla bu seriyi takip ediyoruz. Mawa Kawa bir Rus çizgifilmi. Ama Rusça bilmednize gerek yok. Konuşmalar hem az, hem de izlerken her şey anlaşılıyor.



O kadar eğlenceli bölümler var ki defalarca izlememize rağmen ne ben ne kızım sıkıldık. Hatta annem bile bizimle oturup izliyor. Haftada 1 yeni bölümü Youtube a geldiğinde tüm aile oturuyoruz başına :D



Siz henüz izlemediyseniz, çok şanslısınız :) Daha izlemediğiniz 45 bölüm var. Sanırım ilk bölümler masal anlatımı tarzında.



Doğrusu yukarıdaki videoyu seçerken bile hangisini seçeceğimi şaşırdım. Hepsi çok güzel, hepsi..

4 yorum:

  1. Ahahaha çok güzelmiş. Paylaşım için teşekkürler. Kaç yaşında başladınız izlemeye? Çok sevgilerr
    Gözde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 buçuk yaşından sonra haftada 1 veya 2 Pepee seyrederdik. O zamana kadar tv hiç izlemedi. Hani bazı evlere gidiyorum, tv açık küçük bebek odada öyle izlemese bile dinliyor. Doğrusu üzülüyorum o bebeklere, tertemiz zihinleri nelerle doluyor diye. Ben tv seyretmeyi unuttum kızım olunca, şimdi açsam da izleyecek bir şey bulamam. 2 yaşından sonra tesadüf buldum bu çizgifilmi. doğrusu bu filmlerle birlikte çizgifilm izleme sayımız haftada 4-5 e çıktı. Ama bilgisayarı görmezse aklına gelmez.

      Sil
  2. Merhabalar çok tatlısınız :) Size bir şey danışmak isterimÇalışan bir anne olarak 16 aylık kızımı hafta içi 2 saat görebiliyorum. Hafta sonu hep yanındayım. Çok az gördüğüm için telafi amaçlı onunla birlikte olduğumda hep oyunlar oynuyoruz. Kaliteli vakit geçiriyoruz.Her dediğini zararlı olmadığı müddetçe yapıyorum.Yani gel diyor gidiyorum. Oyun istiyor oynuyorum. Kitap istiyor okuyorum. Yani full onunla ilgileniyorum. Kendime bile vakit kalmıyor. Bu duruma alışan miniğim misafirliğe bile gidince çocuklarla oynamak yerine elimden tutup boş odaya götürüyor. Benimle birlikte oynamak istiyor. Ben gitmeyince sinirleniyor. Ben her elimi tutup götürdüğünde gidiyorum. Ama yanlış mı yapıyorum acaba? Siz ne dersiniz?

    Yanıtınız için şimdiden teşekkürler

    Serpil

    YanıtlaSil
  3. Maşallah size çok tatlı bir annesiniz :) Bu kadarcık bilgi bile yeter eminim kızınız küçücük yaşında bile güvende olduğunu ve nasıl sevildiğini anlamıştr. Hiç dert etmeyin zaten onun bu aylarda size doyması laım :) ilginize, sevginize.. Küçük çocuklar zaten tek başına oynar hatta beraber olsalar bile tek başına oyun kurarlar, birbirlerinden bağımsız olurlar. Benim kızım da 2 -2 buçuk yaşına kadar öyleydi. Sonra arkadaşları olsa da ben bir kenarda ona bakayım ister :) 2 buçuktan sonra bahanelerle yanından ayrılmaya başladım gayet güzel oynamaya başladı. Hatta ben arkadaslarımla buluşmaya giderken kendi arkadaslarının adlarını saymaya başlar :) Şimdi 3 yaşında ve yakında kreşe başlayacağız, eminim orada arkadaşlığı olması gerektiği gibi olacak. ((Bu arada sizinki daha küçük, bi dönem gelecek arkadaşlarına vurma, bile bile acıtma isteği olacak. Bir çok anneyle konuştum o da yaşanan normal bir geçiş dönemiymiş ki şuan öyle bir şey yok. ) Kısacası içinizden geldiği gibi davranın, onu mutlu etmenin yolu neyse onu yapın. Varsın yüz veriyo vs desinler. Onun gözünün içindeki ışıltı her çocukta olmayacak (ne yazık ki.. )

    YanıtlaSil