Translate

21 Ağustos 2014

Nefis bir Omlet



Bu tarif bana aittir baylar bayanlar :)

Gururla hatta bağıra bağıra söylüyorum çünkü inanılmaz bir tat oldu..

Soldan itibaren resimleri takip ederseniz salamları ve domatesleri ayrı ayrı (sızma zeytinyağında) hafif bayılttım :)

Daha sonra salamları domateslerin üzerine koyup üzerine kaşar ekledim.

Ve son olarak çırptıgım yumurtaları üstlerine döktüm. Artık karıştırmadan kızarttım. 

Bu arada kızım oldugundan beri tuz olarak deniz tuzu  alıyorum. Resimde gördüğünüz ise Himalaya tuzu. Himalaya tuzunu ilk defa deneyeceğiz, bakalım.

Yanındaki de Estuz un baharat karışımı. Doğrusu hazır baharat tadı çok fazla. Doğal bir tat gelmiyor ağzınıza. Güzel ama bizim gibi naneyi, pul biberi vs doğal yapanlar ya da alanlara çok yapay bir tat. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder