Translate

22 Ağustos 2014

Maybelline gel Eyeliner



Şubat ta aldığım bu harika eyelinerı sonunda tanıtıyorum :) Göz makyajında tek rengimin siyah olduğunu sonunda anladım. Yaparım, sürerim diye aldığım her renkten far öyle kaldı ve sonunda atıldı. Hele kalemler, heves edipte aldıgım renk renk kalemler. Ela gözlerime yeşil bile siyah kadar etkili durmuyor. 

Siyah ama nasıl siyah olmalı benim kalemim? 

Simsiyah..
Kesinlikle kalıcı,

Maybellline gel hem simsiyah hem de sabah sürüyorsunuz, akşam aynı. 


işte bugün akşam çektiğim fotoğraf. Tüm günün ardından hiç bir bozukluk, silinme vs yok. 

Sürüşü çok kolay, sadece fırçanın ucunda kalan boya kuruyudukça zamanla fırçada kalıntı birikiyor ve sertleşiyor. Ama öyleyken bile kullanılabiliyor. Hani benim gibi üşenir temizlemezseniz farketmiyor yani. Onun dışında yıkayıp kurumasını bekliyorum. 

Hem 80-90 tl lik göz kalemi kullanan (sırf kalıcı olsun diye aldıgım) hem sıvı eyeliner kullanan (ondan da memnun kalmıştım ama yurtdısından geldiği için aynı markayı bulamadım) biri olarak diyorum ki en iyisi bence Maybelline Gel kesinlikle. 

Yoksa gözkalemi hangi marka olursa olsun fazla farketmiyor, belli bir saatten sonra uçuyor. Waterproof lar bile bi saatten sonra bozuluyor. Ama bu siz silene kadar sürdüğünüz gibi kalıyor.

Çok mu övdüm? Çünkü gözlerimde siyahı çok seviyorum. Ve bu yönden aradıgımı buldum. 

Son olarak bu jel bitmiyor yaa :) 


6 aydır  neredeyse her gün kullandım, sonuç yukarıda.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder