Translate

24 Ağustos 2014

Ela nın İlk Uçak Yolculuğu




Kızımın ilk uçak yolculuğu Denizli- İstanbul uçuşu oldu. Havada minicik gördüğü, tam algılayamadığı o uçan araca binmeyi çok istemişti evet ama ben ona uçağın nasıl kalkacağını, nasıl hızlı gideceğini ve havada olacağımızı anlatırken minik kuzumun korkabileceği hiç düşünmemiştim. :(  Her şey çok güzeldi,gelen uçağı seyretmesi, bir an önce binmek istemesi vs..İş kemerleri bağlamaya gelince istemediğini söyledi. Israr edince ağlamaya başladı ve inmek istiyorum diye bağırdı. Telefonla pilotla konuşmama kadar (göstermelik) değişik uğraşlarımız oldu. Hiçbir şekilde beni dinlemedi taki ''Ela biliyor musun? Uçağa ilk bindiğimde ben de çok korktum üstelik senin gibi küçükte değildim, kocamandım. '' diye başlayan ve uzun uzun devam eden konuşmamı dinlerken sustu. Aynı şeyleri benim yaşadığımı duymak ve sonra nasıl hissettiğimi, neler yaşadıgımı dinlemek hoşuna gitti. Sonra oturduk (düşünün artık, ayakta geziyorduk) resim yaptık, oyun oynadık. 40 dk lık yolumuzun yarısını ağlayarak ,yarısını kahkaha atarak geçirdik. Hatta bi ara ''Anne inmek istemiyorum uçaktan.'' deyince uçakta bi kahkaha koptu. 

Çocuğuyla ilk defa uçağa bineceklere buradan duyurulur. Çocuğunuzda kendisi bile farketmeden uçak korkusu oluşabilir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder