Translate

18 Ağustos 2014

Crazy Doctor





Bu sevimli, bu müthiş oyuncular benim öğrencilerim. Gösterimiz 23 Nisan içindi. Kısa zamanda küçücük yaşlarına rağmen harika bir oyun çıkardılar. Abdullah'ımı (doktor) ise sözlerle anlatamam. ilk çalışmalardan itibaren sanki yıllardır tiyatrocuymuş gibi :) güzel oynadı, iyi çalıştı. Zaten tüm oyun O'nun üzerine kurulu. Ömer'im ise (hasta olan ) ''Ama ben hep yatacak mıyım? off öğretmeniiim..'' diye diye 23 Nisan'ı bitirdi. Kızlar ise, ahh kızların kıkır kıkır gülmeleri hiç bitmedi.



Benim ilk tiyatro çalışmamda hep yanımda olan, benden daha fazla ilgilenen, aynı zamanda oyunun yazarı Veli Hocam a (taekwondo hocam) çook teşekkür ederim. Kendisi aynı zamanda tiyatro oyuncusudur. Öğrencilerini de ona göre seçer zaten, kendisi gibi 10 parmağında 10 marifet olanlardan. :)



(Niye bu kadar geç kaldım? Videoyu yüklemek çok uzun sürdü :)

2 yorum:

  1. Blogunuz çok eğlenceli :)) şu an adım adım hakkında bilgi ararken buldum ve o seti almamaya karar verdim :) ayrıca çecuk gelişimi ile ilgili her türlü deneyiminizi paylaşmanız çok güzel :) Bu arada ikiz kızlarım var ve birinin adı Ela bu da beni çekmiş olabilir ;) kesinlikle sizi takip edeceğim paylaşımlarınız için çok tşk ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aslında daha çok şey paylaşmak istiyorum ama bilirsiniz başına geçilmiyor her zaman ama böyle güzel yorumlar çok iyi motive ediyor, mutlu ediyor. Sağ olun..

      Sil