Translate

9 Temmuz 2014

İlk Kitaplarım Çıktı :)





Nereden aklıma takıldı bilmiyorum, küçüklükten hayalimdir kitap yazmak. Ve hiç aklımda olmadıgı bir zamanda bu fırsat çıktı karşıma. Yukarıdaki 3 kitabın yazarıyım :) Hala harika ve heyecanlı hissediyorum.




Bir hayalimi gerçekleştirmeme vesile olan meslektaşım, abim, zümrem Ümit Bey e ne kadar teşekkür etsem yetmez. ''Neden ben ?'' dediğimde ''Çalışkanlığın ve gördüğüm kadarıyla öğretmenliğin Emel, çok az zamanım var ve sana güveniyorum. '' dediğinde kendimle gurur duydum. 

Eee kolay değil, okuldan çıkıp özel derse, özel dersten taekwondo ya, üstüne eklenen kurslar, sınav görevleri cabası.. Bu sene Pazar günleri bile çalıştım. Şükür Allah  ıma , çalışmak gibi güzel bir şeyi nasip etmiş.



1. , 2. ve 3. sınıflar için tatil kitapları. Matematik, İngilizce, Deney- Etkinlik, Karikatür-Oyun sayfalarını ben hazırladım. Benim için farklı ve güzel bir deneyimdi. Umarım çocuklarımıza faydalı olur..







6 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun :) çok zor bir işin üstesinden gelmişsiniz. en güzel şey gelecek nesiller için emek vermektir. tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim farklı bir gurur olmalı :)

    YanıtlaSil
  3. HAYALİNİ GERÇEKLEŞTİRDİĞİN İÇİN ŞANSLISIN
    BAŞARILI OLURSUN UMARIM ÇIKTIĞIN BU YOLDA ......

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim :) Evet çok zordu, her gün mesleki işimiz bittikten sonra saatlerce çalışmaya devam etmek ve ertesi gün taze bir enerjiyle işimize dönmek. Ama hep sonucun güzelliği bizi motive etti. Evet çok farklı bir gurur, çok heyecanlı. Tekrar ayrı ayrı teşekkür ederim.. Beni gerçekten mutlu ettiniz, mutluluğumu tazelediniz.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim. Kitap yazmak benim de çocukluktan beri hayalim. İnşallah ben de o günleri görürüm. Bundan sonra takipteyim, başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun :) umarım hiç ummadığınız anda bu güzel hayalinizi yaşarsınız :)

      Sil