Translate

7 Mayıs 2014

Kızımla Mutfakta..



Kızımla mutfakta vakit geçirmek ikimiz içinde çok keyifli. Yaptıgım her seyi yapmak istemesi, hepsine ''ben yapcam'' diye atlaması çok tatlı. Geçen hafta kurabiye yaptık. Aslında biz panda yapmak istemiştik ama olmadı :) Hamurum biraz sertti ve çok parcalanıyordu. Zaten kurabiye yapmam, sadece eğlenmek içindi. Tadını da pek beğenmedik. Margarin yerine tereyağı koydum, çok ağır bir tat olmuş. Yani az koymak gerekiyor demek ki..


Her zaman yaptığım kek tarifini farklı kalıplara döktük bu sefer. Ela neredeyse her şeyi yapabiliyor. Malzemeleri kaba boşaltmak, karıştırmak, mikseri beraber tutmak, hamuru berabar kaba boşaltmak, yoğurmak vs. Yaptıkça çok mutlu oluyor, bize de birlikte güzel vakit geçirmek oluyor. 



Son çileği birisi yutmuş galiba.



Kalp kalıbın kekini enine kestim ve arasına beyaz çikolatalı sostan döktüm. Üzerine çilek kestim yani bu ara katı oldu. Üzerine kekin kestiğim parçasını koydum ve yeniden sostan döküp bu sefer muz sıraladım. Aslında pastanın son hali bu olmayacaktı ama üzerine krem şanti yapmak istemedim. Böyle bıraktık ve 2 günde bitirdik :) İlk defa yaş pasta olarak bu kadar güzel bir tat yakaladım. Bugün bol çikolatalı tarifimi bu şekilde deneyeceğim, güzel olacagını biliyorum. Sonunda yaş pasta tarifimi de buldum, yaşasıııınnn..








2 yorum:

  1. Emeğinize sağlık :)) Çok lezzetli görünüyorlar. Ayrıca çok şirin bir kız maşallah :))

    YanıtlaSil