Translate

12 Mart 2014

teakwondo2

)



Evet sonunda bir video çekebildik :) Bu videoda 8 farklı tekme atıyorum; karın boşluğuna, bel boşluğuna, kafaya, surata vs :) Daha önce de söylediğim gibi sadece 7 haftalık çalışmanın sonucu bu. O yüzden çok eksiğim var tabii ki. Ama bugün Hocam dedi ki ''Hiçbir zaman çok iyisin diyeceğimi düşünme. Çünkü teakwondo nun sonu yok. Hep öğreneceğin bir sonrası olacak.''



Ve şunu da öğrendim ki pilates yaparken ilk hafta bacaklarım ağrırdı sonra geçerdi. Teakwondo ya başlayalı 2 ay oldu hala bacaklarım ağrıyor, acıyor.. Her seferinde başka bir yeri acıyor, her seferinde biraz daha açılıyor. ''Hala acıyorsa, hala açılmayan yer olduğunu anla'' diyor Hocam. O zaman ben bacaklarımı rahatça dümdüz açıp oturana kadar bu acılar bitmeyecek. Evet bitmeyecek ama ben alıştım zaten :) Yok öyle dayanılmayacak gibi değil artık. İlk haftalardaki gibi değil yani. Acıdan yürüyüşüm değişmişti o zamanlar. Hatta iki sandalyenin üzerinde ilk defa bacaklarımı açtıktan sonraki gün Denizli ye (memlekete) gitmiştik (Allah tan Şubat tatiline denk geldi) 1 hafta dayanılmaz acı çektim hatta korkup doktora gittim. Çok zorladığımı söylemişti.



Seviyorum ben bu sporu yaa çok seviyorum.. Bana böyle bir şey gerekiyormuş. Önceki fotoğraflarımı gördünüz 2 hafta önceydi. 2 haftada ne kadar çok farkediyor bir bakın.











Eveeet yere kapandıııım vee alttaki fotoğrafta da sonunda yere oturdum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder