Translate

12 Şubat 2014

Doğru Diş Fırçalama ve Yeni Fırçam Curaprox ultra soft






   Dişlerimizi sert fırçalamamamız gerektiğini biliriz. Hatta bi doktorun ''Dişlerinizi kullanmadığınız elinizle fırçalayın , işte o yumuşaklıkta fırçalamamız gerekir. '' dediğini okuduğumda bunu denemiştim. Normalde sağ elimi kullanıyorum, sol elimle dişimi fırçaladığımda sanki fırçalamamışım gibi hissetmiştim. Gerçekten hep böyle zannetmiyor muyuz? Ne kadar sert fırçalarsak o kadar iyi fırçalanacakmış gibi. Oysa diş etlerimize ve diş minemize ne kadar zarar veriyoruz. Ama bunu bile bile ben yumusak yumuşak fırçalamayı beceremedim.

   Taki Curaprox ı elime alana kadar.. Dişlerimi fırçalamaya başladığım anda gözlerim şaşkınlıkla açıldı ve fırçayı bana hediye eden kardeşime bakarken ''Hımmm.. harika bir şey buuu... '' dedim. Her zamanki sertlikte dişlerimi fırçaladığım halde sanki ağzıma fırça dokunmuyordu. Yok gibiydi resmen. Kardeşimin aylardan beri ''Şu fırçadan al abla'' dediği kadar varmış. Fırçanın sırrını da hep söylüyordu aslında. Diğer diş fırçalarına göre kıl sayısı 10 kat daha fazlaymış.






Fırçalamaya başladığım anda çok hoşuma giden diğer bir fırça da Oral B Pro-Expert. Etrafındaki masaj yapan kısım gerçekten çok etkili. Ama fırçalama da Curaprox gibi hissetmediğimi söylemeliyim.





2 yorum: