Translate

3 Aralık 2013

Hızlı ve Emekli




Tv de 2. kez izledim. Bir kere izlediğin bir filmi niye 2. kez izlersin ki? Çok saçma. İnsan çok kere saçma sapan konularda saçmalıyor. 1. neden zaten tv da 6 ayda 1 film izliyorum. 2. neden film izlemeyi çok seviyorum ve en son 2 ay önce izlemiştim galiba. 3. neden zaten yıllardır sinemaya da gitmiyorum :( Ben neden sinemaya gitmiyorum yaaa.. Çayırhan da sinema yyoookkk. Ve Ela sız dışarı çıkmak istemiyorum. Ela ile çıkınca da film aklıma bile gelmiyor. Bazen dışarı çıkarken şaşkın şaşkın bakıp ''Ela yı da mı götüreceksin'' diyorlar. (Hava çok sıcaksa ya da Ela nın uyku saati yaklaşmışsa) 

Ela sız ne yapacağım, ben de çıkmam o zaman. Ela da annesi gibi gezmeyi seviyor. Öğle uykusunu da arabasnda uyuyor. 6. ayında yine Denizli deydik ve hava çok güzeldi. Neredeyse her gün dışarıdaydık. Yollar yapılıyordu ve çok bozuktu. Ela o ay alıştı arabasında sallana sallana mışıl mışıl uyumaya. Oysa ben kızımı hiç sallamadım. Normalde o yollarda uyanması lazım ama çok küçüktü ve uyku saati geldiğinde dayanamıyordu. 

Filme gelince ; eğlenceli, sıkmayan hatta hiç sıkmayan bir film. Bu tarz filmler hep birbirine benzese de ben seviyorum. Bir de Bruce Wills in tarzı ve tatlılığı da eklenince tamam. Çocukluğumdan beri seviyorum onun filmlerini. Şimdi hiç sinemaya gitmesem de Armegeddon filmine 2 defa gitmiştik arkadaşlarla lisedeyken. oooo 98 yılının filmiymiş, aranızda izlemeyen vardır. Eğer hem duygusal hem hareketli bir film istiyorsanız, bu bir romantik aksiyon diyebilirim. :)


Bir de yıllaaar önce ben lisedeyken, 2 defa  izlediğim bir başka Bruce Wills filmi var. Yeterince duygusal, bi o kadar heyecanlı. Tavsiye ederim, Armageddon



O zaman saçları da varmış :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder