Translate

3 Aralık 2013

HC Hair Cair





HC yi geçen seneden beri merak ediyordum. İlgimi çeken şey tamamen doğal yağlar içermesi ve kimyasal içermemesi. Yorumlarda ise olumsuz yorumlardan daha çok olumlu yorumlar vardı. 

Sayfada genellikle saçların sağlığına kavuşup daha hızlı uzadığından bahsedilmiş. Benim yeterince uzun olan saçlarımda istediğim ise sağlığına kavuşması. Daha yumuşak ve daha şekilli saçlar, kolay kırılmayan ve çok dökülmeyen saçlar..

   Ve sonunda denemeye karar verdim. İlk olarak denemek istediğim HC Complex ti çünkü dökülmenin azaldığı yazıyordu . Bunun yanında şampuanını ve saç kremini de kullanmam gerektiğini düşündüğüm için onları da ekledim. Ovex i de merak ediyordum. Hızlı saç canlandırma terapisi ile ilk yıkamada farkedilen yumuşaklık dediği için. Onun da ilk olarak deneme boyunu aldım. Üstelik deneme boyu 2 kullanımlık 2 tüp şeklinde 20 ser milimlik asıl 200 ml lik ten daha uygun.

     Yaklaşık 5 haftadır kullanıyorum ve sonuç:

HC Complex: Aslında ben bu ürünlerden daha fazlasını beklemiştim. İlk 2 hatta 3 hafta hiç fark göremedim diyebilirim. 4. haftadan itibaren çok az da olsa saçlarımda eskiye göre dökülmenin azaldığını söyleyebilirim. Hatta sırf bu yüzden Complex ten bir tane daha ısmarladım. Çünkü Complex in kağıdında düzenli kullanıldığı takdirde (haftada 2 defa) 2. aydan itibaren etkisini göstereceği yazıyor. Bu yüzden devam etmek istiyorum.

HC Şampuan ve krem: Sanırım doğal olmasından çok az köpürüyor. Ben yağdan sonra normal şampuanla yıkayıp sonra HC ile yıkıyorum. Çünkü yağdan sonra hiç köpürmüyor. Kremi ise her zamanki gibi uygulayıp 5 dakika bekletiyorum. Ama kreminin hiç hoşuma gitmediğini söylemeliyim. Saçlarım hiç krem kullanmış gibi yumuşacık olmuyor. Yani bu ikisinin etkisini göremedim diyebilirim. Çünkü bu üçüyle başladım ve 1 ay sonunda Complex etkisini göstermeye başladı ama 1 aya kadar şampuan ve krem hiç farketmedi.

Ovex: Ovex kullanmaya hemen başlamadım çünkü diğerlerinin etkisini ölçmek istiyordum. Ovex i kullandığımda ise gerçekten ilk kullanımda farketti. Saçlarım ertesi gün yumuşacık ve daha hacimliydi. Normalde saçlarımı vigoyla kurutmadan, durulanmayan krem ya da köpük kullanmadan ya da fön gibi işlemler olmadan bırakamıyorum ne yazık ki. Çok şekilsiz ve elektrikli oluyor, bu yüzden topluyorum. Ama o gün saçlarıma hiçbir şey yapmama gerek kalmadı. Savura savura gezdim. 2. kullanımdan sonra indirimde olan 200 ml lik Ovex i aldım.


    İnternetteki yorumlara bakıyorum. Bazıları saçlarının daha fazla döküldüğünü hatta mahvolduğunu yazmış. Bazıları ise öve öve bitirememiş özellikle Complex i. Kimisi kokusu berbat demiş kimisi harika kokuyor :) Siz de merak ediyorsanız en iyisi kendiniz deneyin ve benim gibi saçınızdaki etkisine göre hareket edin. Ben şamp ve kremi bir daha almayı düşünmüyorum. Hatta Complex te 3 aydan sonra yani 2. şişeyi bitirdiğimde bundan fazla etki göstermezse onu da almayı düşünmüyorum. Sadece Ovex e devam edebilirim.

2. şişeden sonra yazıya devam ederim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder