Translate

14 Aralık 2013

EVA da neymiş? dedim vee..



Bloglar arasında gezerken süper bir blog keşfettim.  http://evadunyasi.blogspot.com/ Ve bilmediğim bir şeyle karşılaştım. Eva. Önce bu bebekleri gördüm sonra kalıbını. Ayyy çok şirinler hemen yapayım, kalıbı da var derken malzemelerin arasında Eva yazıyordu !!

Blog sahibine de sordum ama google da yazmayı ihmal etmedim. 



EVA ; Etil Vinil Asedattan mamül olup esnek bir yapıya sahiptir. Geri dönüşümlü,son derece sağlıklı,bakteri üretmeyen,bir çok sanayide kullanılan bir üründür.Ben de tişört süslemelerinde kullandım.Ayrıca daha bir çok hobide de kullanılabilir,keçeye göre oldukça kolay kesiliyor ve küçük ayrıntılar daha hoş duruyor,yılanıyor ve peçeteyle bile silseniz kuruyor,bulması çok kolay değil,ama bulursanız kaçırmayın diyorum.mutlu günler:)

demiş blog sahibi

Ben bu Eva ile neler yapabilirim Ela ile ya da çocuklarla diye düşünürken; yorumlarda bir baktım ki iki blogda aynı kişinin :) Biri çoğunlukla Eva üzerine, diğerinde cok farklı etkinlikler var ama ikisinden de çok faydalanacagım gibi görünüyor özellikle okulda. Diyorum ki bloguma bir de sınıf etkinliklerimiz diye bir bölüm mü açsam? :)


Bir de çok güzel bebekler var bu sitede üstelik satışı da var. İlgilenenlere duyurulur, ben baya inceledim, çeşit çeşit bebek var. 



Bu arabayı da oğluyla birlikte yapmışlar, süper olmuş bence.  Çocugumla ne yapsam diye düşünen anneler, size bir etkinlik daha çıktı






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder