Translate

6 Aralık 2013

EAT,LOVE,PRAY (YE,SEV,DUA ET)






Küçüklükten hayran oldugum bir diğer isim Julia Roberts ve onun dudakları :)
O yüzden film onun filmiyse hiç düşünmüyorum. Zaten bu hikayeyi çok merak ediyordum. Yaşanmış bir hikaye, kahramanının kendisinin yazdığı. 

Konu olarak çok güzel, huzurlu, biraz merak uyandıran ama çok yavaş bir film.
Doğruyu söylemek gerekirse çok sıkıldım. Çok uzundu ve ben olayı merak ederken film yaşanılanları gereksiz ayrıntılarla vermeye devam ediyordu. Yine de insan bitince iyi hissediyor.














2 yorum:

  1. çok güzel bir filim bende çok önceden izlemiştim. Hatırlatman çok iyi oldu en kısa zamanda tekrar izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Bence bu sefer kitabını ouyalım,bazen kitaplar daha sürükleyici oluyor mesela Da Vinci nin kitabı mı, filmi mi deseler, kitabı derim ben..

    YanıtlaSil