Translate

1 Aralık 2013

ÇEKİLİŞ SONUCUM



                       Hafta sonu bakabileceğimi hiç zannetmiyordum ama misafirlerimin akşam değil de kahvaltıdan sonra gitmeleri ve kızımın öğle uykusu saatinin gelmesi ile yarım bıraktıgım link ve takip kontrolüne devam ettim. Öğleden beri yazıyorum ve sonunda bitirdim. Sanki ben hediye alacakmışım gibi ben de heyecanlandım. Bu arada akıllının biri de iki kere yorum atmış, biri yorumların başında biri sonunda. İsmini yazarken tekrar ''Bu ismi hatırlıyorum sanki'' dedim ve tek tek baktım, yanılmamışım. Hani sonradan link ekleyenler tekrar yorum attı o ayrı. Bu resmen yorum yazdıgı halde 1-2 hafta sonra tekrar ben de katıldım hesabı yorum yazmış. Neyse onun adını yazmadım, kendini biliyor nasıl olsa isterse sayfamdan çekilebilir.

Bu sayfalar isimlerinizi 3'er, 5'er ya da 1'er kez yazdıgım kağıtların hepsi..
     


Bu da kestikten sonraki hali



veee bu da işte beklenen video, kazanan isim iseee



video




Bu arada hediyelerin arasına bir şey daha eklemeye çekiliş sonunda karar verdim :D 
Tüm o isimleri yazdığım kagıtlar, o kadar uğraştıktan sonra atmaya kıyamadım ,artık kazanan atıversin :)

İlk çekilişim olması sebebiyle hala heyecanlıyım. Ben de bazı çekilişlere katılıyorum ve adımı göremediğim her seferinde amaaan yine çıkmadı diye buruşuyorum. Adımı görsem nasıl olur tahmin edebiliyorum. 

O yüzden Nimet Aliye Hanım ı tebrik ediyorum. Güzel günlerde kullanmanızı diliyorum. 

Not: Bu arada isimleri üçer beşer kere yazarken çok hızlı yazdığımdan yazım çirkin oldu. Ve videoda isim tam belli olmamış , bunu da videoyu izledikten sonra farkettim ama yapacak bir şey yoktu. Tekrar çekemeyecegim bir video oldugu için :(

12 yorum:

  1. o kağıtlardan nasıl öle ses çıkıyor okey taşı gibi =) şike var =) tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Canım olduğu gibi kopyalamamışsa farkında değildir belki iki kez katıldığının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir belki de :)

      Sil
    2. düşündüm de farkında olmaması mümkün değil çünkü takip ettiği yerleri tekrar takip edemez değil mi*

      Sil
    3. Daha önceden takip ettiğimiz blogların veya twitter hesaplarının çekilişine katılıyoruz sonuçta :) Ben baktım yeni güncel post atmış eskiler atmamış canım. Bende bi kez yanlıslıkla iki kez katılmışım çok sonra twitterda eski postlarıma bakarken fark ettim. Ondan sonra zaten çekiliş haberlerinin önce yorumlarına bakmaya başladım :) Uyanıklık yapmaya çalışan da çok insan var maalesef... :/

      Sil
    4. kuzuuum sen de yaşadıgın için bu kadar takıldın demii :) peki ben yine olabilir diyeyim olumlu düşünmek güzel tabii :) teşekkrler bida böyle bir sey olursa görmezden gelecegim

      Sil
  3. Merhaba Emel Hanım:) videoyu şimdi izledim de, o kadar kağıt arasından uğurlu ellerinizle beni seçmeniz gerçekten şanslı olduğumu düşümem gerektiğini hatırlatıyor bana:) emekleriniz için,paylaşımlarınız için ve hediyeleriniz için çok teşekkür ediyorum..sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de o kadar kağıt arasından insanın kendi isminin çıkması çok güzel olmalı, şansınızın devam etmesini diliyorum
      ayrıca dün kutunun içine hoşunuza gidecek küçük parçalar da ekledim :)
      dayanamadım söyledim :)

      Sil