Translate

13 Ekim 2013

Cıvıl Cıvıl 365 Etkinlik



İşte size çocuğunuzla 4-5 yaşından itibaren kullanabileceğiniz muhteşem bir etkinlik kitabı...  Sözü 2 resme bırakıyorum.



Bir nokta da ben ekliyorum ki, ben bu niyetle aldım. Anneler için süper bir etkinlik kitabı, bugün evde ne yapsak kitabı, müthiş bir kaynak, birlikte eğlenmek için harika bir araç vs vs...
Kitabın sayfalarında gezerken çok beğensem de Ela daha çok küçük dedim içimden. 2-3 seneye kadar ne kitaplar alırım desem de elimden bırakamadım.Sonra öğrencilerim geldi aklıma, her ne kadar okul öncesi dese de benimkiler de 2. sınıf ve serbest etkinlik dersi için dolu dolu bir kaynaktı. Ve aldım, iyi ki almışım.


İlk sayfayı açtım ilk ders ve çocuklara ''Kocamaan bir kale yapalım mııı?''  Yaptık çok güzel oldu..




Sonra bu kitabı blokta paylaşmalıyım dedim ve başladım sayfaları çekmeye. Ama her açtığım sayfayı çekmek istiyordum. Benimle birlikte sayfaları izleyen çocuklarda her açtığım sayfaya '' Bunu da yapalım öğretmeniiimm '' diye çıldırıyorlardı. :)

Aşağıdaki Parmak İzinden İnsanlar okulda yapmaya çok uygun mesela. Ama daha sonraki resimlerde Keçelerle yapılan etkinlik de evde anne gözetiminde yapılmaya uygun. 









































6 yorum:

  1. Merhaba ben Serap,
    Yazılarınızı okudum ve çok beğendim. Deneyim kazanıp bilgilerinizi bizlerle paylaşmanız çok güzel.Hepimiz her konuda birilerinden muhakkak fikir alışverişinde bulunuruz. Bende sizden rica ediyorum. 9 aylık prenses bir kızım var(9 ay bitmek üzere) Kızıma önerebileceğiniz zihinsel gelişim ve aktiviteye yönelik hangi kitapları aldınız.Bana hangilerini önerebilirsiniz.
    Sizin fikrini almak istedim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Serap,
    Yazılarınızı okudum ve çok beğendim. Deneyim kazanıp bilgilerinizi bizlerle paylaşmanız çok güzel.Hepimiz her konuda birilerinden muhakkak fikir alışverişinde bulunuruz. Bende sizden rica ediyorum. 9 aylık prenses bir kızım var(9 ay bitmek üzere) Kızıma önerebileceğiniz zihinsel gelişim ve aktiviteye yönelik hangi kitapları aldınız.Bana hangilerini önerebilirsiniz.
    Sizin fikrini almak istedim.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için. Zaten bu sayfayı anne olduktan sonra bir çok konuyu anneme, ona buna, google a sormaya başladığımı farkedince açmaya karar verdim. Sonra öğrendikçe ve yaşadıkça yazmak ve paylaşmak istediğimi farkettim ve başladım. Sorunuz hakkında ise size daha önce başka bir anneye yaptıgım yorumu aynen kopyalıyorum :) Bu kısmı 1 yaş sonrası için yazmıştım (Kendi kızımdan ve eğitimimden öğrendiğim kadarıyla)

    Bundan önce ise 1 yaşına 3 ay kaldığına göre o zamana kadar 1 kitap isterseniz alabilirsiniz 1 yaş öncesi. Ama 1 yaş sonrası kitaplara 3 ay önceden başlamanın hiç bir sakıncası yok bence. Ne de olsa 3-5 aylık bebek değil artık sizinki. Ya da yukarıda bahsettiğim 9 lu kitap ; bir kısmı 1 yaş öncesi, bir kısmı ise sonrası. Aşamalı olarak seviyeyi arttırmışlar.

    Bu arada çocuğunuzun en güzel oyuncağı, kitabı vs her şeyi sizsiniz ve kendisi.. Onunla oyun oynayın, konuşun, beraber olunda gerisi zaten olur. Bebek kitapları kitap alışkanlığı aşılamanın yanında, tüm zamanını bebeğiyle nasıl geçireceğini şaşıran biz anneler için harika :)

    İyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Ela nın ilk kitaplarını tanıtan bir yazı yazmayı düşünüyordum eğer internet olsaydı. Sizin sorunuza cevap olacak nitelikteydi. Şimdi kısaca şunu diyebilirim ki artık kumaş kitaplar kullanmanıza gerek yok. Karton kitaplardan 1 yaş üzeri kitaplara bakmalısınız. 1 yaş altında oldugu gibi sayfada tek bir resim olmuyor artık. Ela nın bir yaş üzeri kitapları genelde Pearson yayınları. 15 aylık çocuğunuz için Renkler, Sayılar, Araçlar, Şekiller konularına yoğunlaşmalısınız. Bunun dışında hayvanlarla ilgili kitaplar mutlaka almışsınızdır ama dediğim gibi 1 yaş üzeri olunca tek sayfada daha çok resim olan yeni bir hayvanlar kitabı seçebilirsiniz. D&R da İlk Kitap Setim var, 9 tane küçük kitap. İlk kitap seti olmasına rağmen çok ayrıntılı, zaman kavramı,zıt sözcükler, bak bul etkinlikleri, şekiller, sayılar, renkler hepsi var. Yani tam çocuğunuzun ayına uygun hem de küçük olduğu için benim kızım çok seviyordu tam eline göre. Hem de tek kitap fiyatına hepsine birden sahip olursunuz.

      Sil
    2. Emel Hanım bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Şimdiden 1 yaş kitaplarını almaya başlayacağım. Yine aklınıza sonradan gelebilecek yayın evi ,kitap ismi varsa yayınlamanızı rica ediyorum.
      İlginize tekrar teşekkürler.

      Sil