Translate

3 Ekim 2013

Arnavutluktan Hediyeler 2



3 aydır taslaklarda bekliyor bu başlık. Artık yazmalıyım ama üzerinden o kadar zaman geçince ne vardı ne yoktu unuttum. Bir de fotoğraf makinemin şarj aletini bulamıyorum. Neyse ki Ela ya gelenlerin fotoğrafları var. Artık diğerlerini de sonra sonra eklerim. Bu arada Arnavutluk tan hediyeler 2 yazım en çok okunanların arasında.

Teyzemiz yine bir sürü Zara Baby ile geldi. Bu elbiseyi biliyorsunuz daha önce paylaşmıştım. Ama arkasını görmediniz tabii. Sırt dekoltemiz harika. Bakan bir daha bakıyor. Orası bizim için özel öpücük sahamız. Ela yı kucaklayan sırtını öpüyor. Bir de tam üztüne göre elbise , yan fermuarını kapatınca belini tam sarıyor. off nasıl şirin oluyor ama seneye olmayacak. Çoğu elbiseleri gibi 3-5 sefer giymelik :(

Üstteki resimdeki elbise de fırfırlarıyla ve mini mini eteğiyle uçuşurken biz bacaklara çıldırıyoruz. Bazen de altına şort giyince tişört oluveriyor.





Bir sarı tişört ve bir yeşil tişört 


ve bu kot tulumu da çok sevmiştik bu yaz..



henüz içlerine fotoğraf koyamadım, çok şirinler. Evimin her yerini fotoğraflarla doldurmak isteyen bana alınabilecek çok güzel bir hediyee..




Geçen getirdiği baloncuk oyuncağı ( adı yokmuş, şimdi baktım hahahaa ) çok beğenince yenileri geldi. En süperi şu ortadaki, kılıcı kınından çıkarır gibi çıkarıyorsunuz ve ucu da uzun  bir oval. Kocaman kocaman baloncuklar çıkarıyor. Bu arada biraz önce bu oyuncağın adını aratınca google da çok komik şeyler çıktı... Baloncuk çıkaran o zımbırtı, adını bilmiyorum işte o, aha bu işte, baloncuk çıkaran oyuncak, adı hala bulunamayan şey... Geçen yazımda ben de resmen baloncuk fabrikası yazmıştım..




Bu sefer bana da çok güzel ciciler geldi :) Mesela Diesel den çok şık bir ceket. Bayıldım ve çok duygulandım :) ilk defa bir Diesel im oldu.. Rengine bayıldığım turuncu tişört bir Fransız markası mıydı??Ve  o kıtır ekmekler, bir dahaki sefere gerçekten 50 paket getirmelisin. Bana Karatay Diyeti mi bozduran tek ekmek. Ekmek dediğime bakmayın, cips büyüklüğünde kıtır kıtır soslu ekmekcikler. Her paket ayrı sos, sırf fotoğrafını çekeceğim diye son paketi ellemedim :) Ve Ela nın zürafası, bacakları cırt cırtlı, dolanıp duruyor kolumuza , bacağımıza . Çorap hastası ablaya yumuşacık, rengarenk çoraplar. 

Güzel ülkemde şükür ki her şeyin en iyisi ve en güzeli var. Bunları bu şekilde paylaşmamda ki amaç, bi tanecik teyzemizin hediyeleri olması. Ve olsun olmasın bizimle ilgili ne görürse almak istemesi, bavulum doluyor akıyor, kokuyor demeden. 

:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder