Translate

3 Ekim 2013

Adı Aylin





Okumayan var mı bu muhteşem kitabı? Yani lisedeyken bayılmıştım ama şimdi okusam yine aynı heyecan ve zevkle okurdum sanırım. Çünkü çok iyi hatırlıyorum o kadar sene geçmesine rağmen. Acaip sürükleyici herkese tavsiye ederim. Bu arada gerçek bir yaşam öyküsü olduğunu söylemeliyim. Günlüğü ve tanıdıklarının anlattıklarıyla oluşturulmuş bir hayat hikayesi. Böyle olunca daha fazla merak ederek ve keyif alarak okuyor insan. 

Okurken Aylin Hanım a hayran kaldığımı hatırlıyorum. Bir prensten ayrıldıktan sonra üniversite okuyup psikiyatr oluyor, bilmem  kaç yaşından sonra askeri okula gidip albay oluyor vs.  Başarılarına , cesaretine, kişiliğine, çalışkanlığına hayran kalmıştım. Bir de aynı burçtan olunca daha hoşuma gitmişti. :) Sıradışı bir hayat olmasa roman olmayı hak etmezdi tabii..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder