Translate

8 Eylül 2013

Tırnak Süsleme 2 (Vaktiniz Var mı?)





İlk yazımda, daha çok sadece yüzük parmağının süslenmesinden bahsetmiş ve o şekilde fotoğraflar paylaşmıştım. Zaten oje hastası olan ben bu resimleri gördükçe çıldırıyorum. Ama hastası olduğum öyle tatlı bir şey var ki neredeyse benimle aynı saatte yattığı için O uyanıkken başka bir şeyle ilgilenmek istemiyorum. Bu resimdeki aslında gayet kolay ve çok şirin. Tıpkı diğerleri gibi. Ama siz bir de youtube videolarına bakın. How to make diye başlayan cümleler, sonuna ister tırnak, ister saç, ister tütü isterseniz başka bir şey yazın;çok güzel şeyler yapmışlar. 





Ama bu sefer tüm tırnakları süsleyen modeller dikkatimi çekmeye başladı. Bekar kızlar henüz kendinize ayıracak booolca vaktiniz varken bence uğraşın böyle şeylerle. Ya da şöyle diyeyim ; bacaklarınızı uzata uzata 3 saat ya da 5 saat de olsa bir şeyin başına geçtiğinizde kalkmak zorunda olmuyorsanız, kalkmanızı gerektirecek bir nedeniniz yokken,, bu özgürlüğünüzün, bu zamanlarınızın keyfine varın. Olay sadece anne olmak değil, evlendiğiniz anda hayatınız değişecek. Yanlış anlamayın evlilik çok güzel bir olay saygı ve sevginiz sürdüğü müddetçe. Sadece artık zamanınız sizin zamanınız değil. Sadece size ait değil. Ve ev işleri, ahhh annelerimiz hiç anlamıyormuşuz onları, meğer evde ne çok iş yapıyorlarmış. Çünkü siz bitirdikçe yeni işler oluşuveriyor. Umarım hayalinizdeki hayat müşterektir diye kadının dışarıda çalışmasını isteyipte evdeki işleri de aynı çerçeveden görebilen erkek karşınıza çıkar. Yoksa resmen koca bir adamın bakıcısı ve temizlikçisi oluveriyorsunuz. 

Sanırım başlığımı değiştirmem gerekecek. :)
Haa bu konuda bir erkeğe güvenmek için ben yaparım ben ederim demesine bakmayın. 

Neyse biz tırnaklara dönelim :)













Bu yeni resimlere bakınca ilk paylaşımlarım biraz basit geldi gözüme. Ama baktım ki en çok okunan yazıların arasında o yüzden kıyamadım. Biraz da metot öğrenelim. 













2 yorum: