Translate

4 Eylül 2013

Marmaris'te Çocuk Parkları


Bunu ayrıca yazmak istedim. Çünkü Marmaris teki çocuk parklarının benzerini daha önce görmemiştim. Ve çok beğendim, gerçekten harika olmuş, çok iyi düşünülmüş. Çok eğlenceli ve çok farklı oyuncaklar var. Mesela bu resimde farklı bir salıncak görüyorsunuz. Ayrıca bu salıncağın altına bir de zincir eklemişler, ki sallanırken yere değip ses çıkarsın diye.







Bu da benim ve çocukların hoşuna giden bir diğer salıncak. Evet ben de sallanmayı çok isterdim ama hiç boş görmedim ki :(  Çocuğunu alan salıncaktaki boşluğa onu oturtuyordu. Ama nedense Ela bu salıncağa oturmak istemedi, o kadar sıra beklemiştik oysa.



Bu salıncak ise bebeklere özel ve bebek ne kadar küçük olursa olsun (tabii oturabilecek kadar büyük olmalı) ya da ne kadar hareketli, farketmiyor. Şekli bir külota benzeyen salıncağın kenarları yeterince yüksek. Geçen sene bu salıncağı gördüğümüzde bayılmıştık ama ne yazık ki Ela nın hep uyuduğu zamana denk geldiği için bindirememiştik. İlk defa Ankara da nasip oldu buna binmesi. Ne yazık ki Deniz lide göremedim.



bu da bir salıncağın merdiveni.




Benim de binmek isteyip binemedim diğer güzel, süper oyuncak. Kim düşündüyse harika bir şey bulmuş, keşke büyükler için de yanına yapsalarmış :) Evet Ela biraz tedirgindi çünkü dümdüz tabak gibi durmuyor bu oyuncak. Bir tarafı diğer tarafına göre aşağıda. Dönerken başınız bir aşağıda bir yukarıda oluyor. Bir de çeviren hızlı çevirdiyse suratın böyle olması doğal.

Amaa buna bindim :) Bu şekilde tutunup dönüyorsunuz, inanılmaz hızlı ve keyifli.




vee Sevde yle çocuklara katıldığımız bir diğeri. Düşmemek için ayakkabılarımızı çıkardık. Tekerin üzerine çıkıp yürüyorsunuz ve yürüdükçe eğimden dolayı teker dönüyor. Birileri çevirirse baya hızlı dönüyor. Üzerinde durabilmek hiç kolay değil, hele yürümek.. Çığlık çığlığa kahkahalar birbirine karışıyor. Düşmek üzere olan kendini düşmeden yere atıyor. Süperdi yaa :)






Tırmanmak içinse çok farklı oyuncaklar düşünmüşler. Burada iplere tırmanırken bazı çocuklarda o aralardaki mavi yerlere oturup sallanıyordu. 



Bu, Ela nın en çok hoşuna giden tırmanma aracı oldu. Belki de Denizli de de olduğu için.




evet en güzel tırmanma oyuncağı buydu.




Bir de çocukların kendi oyunlarını üretip karakterlere bürünebilecekleri oyuncaklar vardı. Mesela resmini çekmediğim bir tanesi, kaydırağın altını denizaltının içi gibi hazırlamışlar. İki çocuk girmiş oraya sürekli konuşuyorlardı. Hatta Ela yanlarına girince ''Yabancı cisim belirdi, lütfen gemimizi terket.'' dediler :)
Bu da çocukların oynadığı diğerleri..



             Bu araba sallanıyor ve direksiyonu dönüyor. Yani şoförcülük oynamak için ideal :)







ve diğerleri









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder