Translate

4 Eylül 2013

Marmaris




Suyun üzerine Marmaris yazmak.. İyi fikir. Önce müzikle sular dans ediyor,havuzun bulunduğu park doluveriyor bir anda. Herkesin başı yukarıda, ellerde kameralar. En çok hoşuma giden tarafı da müziğin en coşkulu anında suyun da en tepeye çıkması. Sonra müziğin aniden kesilmesiyle suyun da aniden kesilmesi ve havada kalan suyun rüzgarla birlikte izleyenlerin üzerinden geçmesi :) Bu sene aynı su dansını Denizli de de görünce çok sevinmiştim. Bu sene su dansının sonuna yeni bir gösteri eklemişler. Sudan bir perde ve perde de Türkiye nin dört köşesini tanıtan resimler. O da bitince perdede kalan Marmaris ismi..

O gün son şarkı ''Teklif Ediyorum Benimle Evlenir misin?'' diye başladı. Bu ne yaa diye düşünürken şarkı sonunda arkamdan çığlıklar koptu. Bu gerçek bir evlenme teklifiydi. Şarkı pek hoş olmasa da sürpriz işte güzeldi. Kızın arkadaşları sanırım başlarına çiçekler takmışlar. Kızın başına da minik bir duvak geçiriverdiler :)
Solda 4. kız gelin adayı, damat adayının gözünü üzerinden ayırmadığı..



Gösteriden sonra parkın hemen yanındaki oyuncakçıya girdik. O kadar istedim ki o tatlı kızla Ela yı çekmeyi. Ama Ela dükkanın içinde dört dönüyordu. Derken oyuncak bir fotoğraf makinesi takıldı gözüme. ''Ela, hadi bebeğin resmini çek.'' deyince ancak bu fotoğrafı çekebildim ben de..




Burası da Marmaris in her çeşit ürünün bulunduğu onlarca mağazanın ve lokantanın bulunduğu çarşısı. Orada gezmeyi hepimiz çok sevdik. Ama Ela çıldırdı, sürekli oradan oraya koşuyor, nerede daha fazla renk görürse o mağazaya dalıyordu. Bu fotoğraf ise süper tatlı oldu bence :)



ve her önünden geçişimizde mutlaka bahçesine girip masaların arasında dans ettikten sonra şarkı söyleyenlere ilgiyle bakışı.. Ama gerçekten harika müzik yapıyorlardı.




Peki bebeğiyle gezerken bir anne çantasına ne koyar? Cüzdanını, telefonunu, anahtarını ve bebeğin bezini :)




Evet yanlış okumadınız, bu Angels never die mağazası. Ta kendisi...




Hemen içeri daldım, hangisine bakacağımı şaşırdım. Ama buradaki ürünler çok çok abartılıydı benim internette gördüklerime göre. Mesela benim seçtiklerimi ben giyebilirim ama buradaki çoğu ürün bana göre ancak bir konsere, bir parti ya da onun gibi bir yere giderken giyilebilir. 




ve fiyatlar baya yüksekti, 200 liradan aşağı etiket görmedim. Sonra gezerken farkettim ki Marmaris te bir çok mağaza bu markayı satıyor.




Ama benim Ela m Marmaris in en şık kızıydı tabii ki :) Bu sene onun için ayrı bebek kremi almadım. Ona da Shisehido sürdüm ve çok iyi korudu. Geçen sene aldığımız simidi aceleyle almıştık ve şemsiye gibi bir koruması yoktu. Onu bulamayınca bu sene için üzeri kapalı bir simit aldım. Bu da çok iyi oldu.







ve bu fotoğraf :) Ela nın emziğini ağzından kapan oyun arkadaşı merakla onu kendi ağzına alınca Ela yaygarayı kopardı. 




Ela'mdan birkaç kare daha..














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder