Translate

28 Eylül 2013

Kardeşimin Hikayesi





Yine çok merak ederek okumaya başladığım ama harcadığım zamanınma acıdığım bir kitap. Ve yine ''Çok güzeeell '' tavsiyeleri üzerine elime aldığım bir kitap. :( 

İlk 200 sayfa gerçekten bunalarak okudum ve galiba 1 hafta sürdü bu yüzden  Kitaptaki kız '' Umarım kardeşinin hikayesi bu gece burada kalmama değer.'' derken adama, ben de içimden geçirdim aynı şeyi. '' Umarım kardeşinin hikayesi sıtıntıdan bayılma derecesine rağmen zorla okuduğum bu 200 sayfaya ve Ela uyuduktan sonra sana verdiğim zamanıma değer! ''

Roman okumayı ne kadar çok seviyorsunuz bilemiyorum. Belki de sizin de çok hoşunuza gidecek ya da gitti ve şaşırıyorsunuz yazdıklarıma. Belki yavaş ilerleyen ve sabah kalktım yürüyüşe çıktım, kasabadaki cinayeti merak ettim eve döndüm , kitap okudum ,uyudum, sabah kalktım, temizlikçi kadın geldi vs gibi geçen 200 sayfayı okumak hoşunuza gidiyor. Ama ben film seyrederken de dayanamam bu hareketsizliğe. Birbirinin aynı geçen günlerin neresi benim merak duygumu uyandırsın. Keyif almak filmde ve kitapta merakla başlıyor. Mesela Da Vinci Şifresi.. Neredeyse yiyecektim sayfaları, yoksa 3 günde biter mi kalın bir kitap. Ya da 2 günde bitirdiğim Diriliş. Yoksa sırf kalın bir kitap olsun diye 200 sayfa aynı şeyleri tekrarlamak olmamalı kitap yazmak. 

200. sayfadan sonra merak ettim evet. Hatta oh bee dedim, hızlandım, uyumak istemedim. Ama kısa sürdü, olay öyle saçma devam edip sonlandı ki... Yok hücrede unutulmuş, yok kadın lezbiyen oluvermiş, sevgilisi hastalıklıymış ayyy eski Türk filmlerinde yok bu kadar saçmalık birlikte. Aaa sen benim babam mısın? Hayır yavrum aslında kardeşin yok!! 


2 yorum:

  1. Ben çok severek okumuştum.Aslında kardeşinin olmaması da yabancı psikolojik gerilim filmlerini anımsattı bana.Ama kitaplar hakkındaki görüşler farklı işte herkeste bıraktığı tat ayrı. Göz atmak isterseniz yorumum linkte.Bu arada kapak fotoğrafınızı çok beğendim http://www.kitapsohbetcisi.com/2013/12/livanelinin-matruskas-kardesimin.html

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuzu okudum ve kitaptan almadığım zevki aldım yazınızda :) Demek ki zevkler bu kadar uç noktalar da olabiliyormuş. Acaba hangi kitapta aynı şeyi düşünecegiz :) merak ettim

    YanıtlaSil